Wanneer is die onzekerheid nou over!!

hallo allemaal,

Ik weet dat ik misschien niet op de goede forum zit, maar jullie hebben het allemaal al eens meegemaakt. Het is niet zeker of ik nu wel of niet zwanger ben!! Ik zou mijn verhaal even vertellen!!

Ik ben vorige maand 3 achter elkaar in de eerste week mijn pil vergeten!! Ongeveer 5 weken geleden dus. Op 22-2 is er een bloedtest gedaan en die was negatief. Ik was dus niet zwanger. Ik had nu dus zekerheid.

Nu zo'n week geleden begon ik pijn in mijn onderbuik te krijgen. Ik wist niet waar het vandaan kwam. Ook bij de gemeenschap had ik pijn en genoot ik er absoluut niet van. Ik had dit nooit eerder gehad. Het is een soort stekende pijn aan bijde kanten en de ene keer erger als de ene keer. Soms heb ik even een soort kramp gevoel bij mijn eierstok.Ik kan niet precies uitleggen wat voor gevoel het is, maar het is wel vervelend. Ik weer naar naar de huisarts, deze constateerde dat hij overduidelijk mijn eierstokken kon voelen. Hij dacht als eerste aan zwangerschap. Ik vond dit raar, omdat er vorige week een test is gedaan en deze was echter negatief. Toch kan het volgens de arts, omdat als ze een paar dagen te vroeg waren geweest met de test, er nog geen zwangerschaps hormonen in mijn bloed zitten. Ik werd vorige maand ook gewoon ongesteld, maar dat kon volgens de dokter komen, omdat de pil een soort kunstmatige bloeding veroorzaakt.  Ik werd door gestuurd naar de gynaelogie.

Vandaag ben ik daar geweest. Ik werd er eigenlijk niet veel wijzer van. Ja, alleen dat ik weer in de onzekerheid zit. Ze kon niet ondeken waar de pijn vandaan kwam. Ze zag geen ontsteking, kysten, of iets dergelijks. Ze kon me wel vertellen, dat een zwangerschap niet uit gesloten is. Het is zo als je de pil vergeet in de eerste week is het zo dat je een eisprong kan krijgen, maar wanneer dat is niet duidlijk. Het kan de week erna zijn, maar het kan ook twee of drie weken later zijn. Het kon dus zijn dat ik pas 2 of 3 weken zwanger ben. Ze zag wel wat meer vocht dan normaal in mijn baarmoeder, maar geen zakje en het slijm was ook niet veel dikker. Ik moet dus 3 weken later weer langs komen, om een jonge zwangerschap uit te sluiten.

Ik kan nu niet zeggen, dat ik meer klachten heb die wijzen op zwangerschap. Ja, ik heb het gevoel dat mijn borsten iets meer opgezwollen zijn en steviger dan normaal zijn. Ik ben niet heel erg vaak misselijk. Ik heb wel meer trek in zoetigheid en dergelijke en ben iets sneller geiriteerd. Heb wel de af gelopen dagen een middag dutje gedaan, maar of ik nou echt moe was?? Wanneer heb je last van bepaalde klachten of komt het ook voor dat je helemaal geen klachten hebt.

Je kan begrijpen ik wopdt hier heel onzeker van en wil heel erg graag nu wel meer zekerheid. Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt. Het is niet zo dat het kindje niet welkom is. Ik wil alleen graag weten waar ik nou echt aan toe ben. Misschien hebben jullie tips, of dergelijk. Ik hoop dat er meer mensen zijn die deze klachten hadden etrwijl ze zwanger waren.

Heel veel liefs

Tamjedebamje
 
hoi moeilijke naam,

vraagje:wanneer heb jij voor het laatst getest? ik bedoel met een zw.test thuis?

Als dat al 3 weken geleden is,zou ik dat eerst proberen.

Iedere zw. beleeft haar zw. weer anders.Is geen peil op te trekken.

Zelfs na meerdere zw. kan het nog andere gevoelens met zich meebrengen.

Ik zal je wel niet hebben kunnen helpen, maar onzekerheid is een gemeen ding.

liefs Hester

 
Terug
Bovenaan