Wanneer is het hartje te horen met een doptone?

Hoi meisjes,

Ik heb het hartje van mijn kleintje al zien en horen kloppen tijdens mijn eerste echo. Dus ik weet dat het met een echo mogelijk is, maar nu ga ik maandag naar de verloskundige en wil ik graag weten of het al mogelijk is dat zij met de doptone het hartje kan horen. Ik ben maandag 10wk 2 dg..
Ik voel me inmiddels zo ontzettend beroerd, dat ik het mijn dochters eerder wil vertellen. Ik had willen wachten tot de 12wk echo, omdat ik dan zou weten of het goed is.
Wie o wie weet dit?

x Taraneh

hoi hoi,

Volgens mij kan dat pas met 12 wk. Soms probeert een vk het wat eerder, maar het is dan niet zeker of het lukt.( ligt aan waar het kindje ligt en waar de placenta ligt) Je kan het dus altijd vragen, maar je hebt kans dat ze het niet doen, of dat je het niet hoort wat dan dus niks hoeft te betekenen.

Vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg. ik snap dat je het je meiden wil vertellen. hoe oud zijn ze?

sterkte! x

Hi, Ik heb idd ff gegoogled en de kans dat het met 10 wk al hoorbaar is, is helaas klein. Ik ben gelukkig vrij slank, waardoor de kans iets groter is.
Mijn meisjes zijn 8 en 10 jaar oud. Ik zou zo graag ff zeker weten of het nog goed is voor ik het ze vertel.. Ik wil ze een eventuele teleurstelling besparen, maar ik merk dat ze zich nu zorgen maken over me. Maargoed... we zullen zien. Pff eerst stressen over een zwangerschapstest, nu ben ik zwanger en het wachten is nog lang niet voorbij... Wel herkenbaar denk ik..

x Taraneh

Terug
Bovenaan