wanneer is het het beste om te testen

A

Anoniem

Guest
hallo dames
ben nu een week over tijd en wilde dinsdag een testje doen
als ik zolang kan wachten
op welk tijdstip kan ik dan beter een testje doen
of maakt het niet meer uit als je al een week over tijd bent
hoor het graag van jullie
groetjes
quincy

Hoi,

De test reageert op de aanwezigheid van HCG hormoon, dat is het sterkst in ochtendurine. Je zou daarom het beste 's ochtends kunnen testen. Het kan echter gebeuren dat je (ook al ben je overtijd) negatief test terwijl je wel zwanger bent, het hormoon is dan nog niet sterk genoeg aanwezig.
Je moet dus niet veel drinken voor je test (dan wordt het teveel verdund) en als je negatief test hoeft dat dus niet te zeggen dat je echt niet zwanger bent. Andersom is gelukkig wel zo; ook al is het een ieniminie streepje, een streep is een streep!!!

Succes met testen!

Marian

Ik heb getest voordat ik ongesteld moet worden komende vrijdag. Ik had zo'n last van buikpijn en misselijkheid en moe, dat ik het gewoon moest weten. Mijn 1e test heb ik afgelopen vrijdagavond gedaan en die was positief. Zaterdagochtend heb ik ook nog een test gedaan en die was negatief. Dus wat is het nu! Het maakt volgens de meeste testen niet uit wanneer je test, omdat de meeste testen het wel aangeven dat het op elk moment van de dag kan. Daarom had ik het 's avonds gewoon geprobeerd en gelijk positief. Helemaal in de wolken natuurlijk en zaterdag was ik weer in de mineur omdat die test negatief was. Dus ga morgen toch maar effe contact opnemen met de ha. Ben benieuwd wat hij zegt. Heb wel last van alle symptomen.
Ik wens je heel veel succes en ik zal je op de hoogte houden.

Groetjes Andrea

westie,

hier op het forum heb ik eerder gelezen dat positief positief is!!!
Als er met een test een streepje kwam dan is het zo! Sommige testen zijn gvoeliger dn andere, maar positief is positief.

Ik hoop het zeker voor je!

Laat het ons maar weten

Terug
Bovenaan