Wanneer is het nu mijn beurt om Moeder te worden.

A

Anoniem

Guest
8 jaar lang de prikpil gebruikt. Sinds december 2016 gestopt met de prikpil en november 2017 eindelijk voor het eerst weer ongesteldheid geworden. Het is nu maart maar nog steeds niks.

Rond de 9 of 10 eisprong moeten hebben en vandaag bij afvegen wat bloed. Nu ga ik al weer denken Ow nee, niet weer onregelmatig ongesteld worden.

Zo frustrerend is dit.

Kan iemand mjj vertellen hoe ik een nieuwe topic kan aanmaken? Sorry dat ik het moet vragen ?

Uhm geen idee. Ik zag in eens dat ik een topic gemaakt had. Geen idee. haha

Wat vervelend dat je bijna een jaar heb moeten wachten om uberhaupt weer ongesteld te worden. Toen je e prikpil gebruikte werd je helemaal niet meer ongesteld Was je daarna wel weer regelmatig ongesteld? 
Ik heb 10 jaar de pil gebruikt en daarna 3  jaar een mirena spiraal gehad. Ik was ook wel bang dat het lang zou duren voordat mijn cyclus weer op gang kwam aangezien ik met de spiraal helemaal niet meer ongesteld werd. Nu precies een maand na het uithalen van de spiraal ongesteld geworden en niet zo'n klein beetje ook! Ben blij dat alles nog werkt. Nu nog even afwachten of mijn cyclus een beetje regelmatig is zodat we de eisprong in kunnen schatten :)

Terug
Bovenaan