wanneer is het vruchtwater?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik twijfel of ik vruchtwater verliest of niet. Normaal heb ik altijd wel een beetje afscheiding, maar sinds gisteren is het gewoon anders. Het is waterdun en het ziet er een beetje rozig uit. Af en toe lijkt het net of ik in mijn broek plast, wanneer ik iets doe of iets tilt ofzo....
Misschien weten jullie het? Bij mijn eerste verloor ik vruchtwater in een knal en weet ik echt niet meer hoe het eruit zag of rook..

Groetjes Hanneke

Vruchtwater ruikt vaak wat zoetig.
Als je vooral vocht verliest bij tillen of bukken, kan het heel goed vruchtwater zijn, maar het kan ook wat urine zijn. Ik zou hier niet over twijfelen en even met je verloskundige bellen. Het is handig om dan te proberen wat van het vocht op te vangen (even wat zwaars tillen terwijl je een bakje klaarhoudt???). Zij kan met een eenvoudig stickje precies zien of het vruchtwater is.

Ik zou als ik jou was ook echt even bellen naar vk/zh. Ik ben zelf een keer voor niks geweest, maar wat jij beschrijft klinkt idd alsof je vliezen gebroken zijn. Vruchtwater ruikt als het goed is zoetig en kan er ook roze uitzien zeiden ze bij mij.Is mijn eerste dus weet het niet uit ervaring. Ik weet niet hoeveel weken je bent, maar zou hier zeker niet mee rond blijven lopen.

Kus Maaike

ik sluit me bij bovenstaande dames aan. Het kan natuurlijk ook zijn dat je urine verliest, dat had ik vanmorgen, had ook opeens een natte plek in mijn onderbroek maar daarna niks meer en ik had wel gehoest dus het was in mijn geval urine van het hoesten. Maar als je het niet weet, altijd bellen, dan weet je het   zeker.

ik heb het ook al een paar x gehad ook in combi met heftige voorweeen vanuit mn rug en vd week snachts een controle door vk... ( toch ma midden in narcht gebeld haha) maar ma bij was het gewoon afscheiding of een druppel urine .. drink altijd al heel erg veel en mijn urine is altijd licht en niet ruikerig dus kon t niet meer zien t verschil haha nou beter het zekere voor het onzekere nemen en gewoon even bellen :p

Terug
Bovenaan