wanneer is het zover??

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik probeer al een jaar zwanger te raken maar helaas is het niet gelukt. Vandaag ben ik weer ongesteld geworden en was het helaas weer een teleurstelling. Wat me ook een beetje verdrietig heeft gemaakt is dat ik te horen kreeg dat mijn zus zwanger is van haar tweede kindje, ben heel blij voor haar, maar was wel heel even slikken. Ik wil dolgraag een kindje en ik hoop dat ik ooit moeder mag worden. Ik ben blij dat ik dit mag en kan delen met jullie.

Veel liefs van

QueenbabyGirl

Hoi Queenbabygirl,

Balen dat je weer ongi bent geworden, ik ben er net weer  van af.
Ik (wij) probeer ook al 1,5 jaar zwanger te worden, maar niemand weet het eigenlijk.
En met pasen kregen we te horen dat m'n (jongere, waar we het nooit van verwachte!!!!!)schoonzusje en zwager een kindje krijgen!!! Wel leuk voor hun natuurlijk, maar ja wij willen ook zo graag!!! En zij hebben er maar 4 maand overgedaan!! Maar we houden de moed erin!!!!
Ik heb dit forum net ondekt, en het is "fijn" te weten dat je niet de enigste bent!!! Hier kan je alles kwijt...

Groetjes Antoinet

Hoi,

Balen zeg... ik ken het gevoel ook erg goed, helaas!
Het is inderdaad erg fijn dat je hier dan ff je hart kan luchten.
Probeer de moed erin te houden, dat probeer ik ook. Wij zijn nu ook bijna een jaar bezig en ook bij ons lukt het tot nog toe niet.
Elke keer weer een reuze teleurstelling... ik weet ook niet hoe ik het doe maar ik voel me nu iets beter nu ik het wat los heb gelaten. Ik hoop natuurlijk heeeeeel erg dat het wel gaat lukken.
Sterkte meid en huil maar lekker bij ons uit

Liefs
Joanna

Hee hallo

Ik begrijp echt heel goed dat je je zo rot voelt, je wilt blij voor ze zijn maar dat gaat niet van harte.
Mijn vriendin is 19 en ook zomaar zwanger geworden en vorig weekend ben ik met haar mee geweest naar de prenetal winkel, en zulke leuke dingen gezien. en dat deed wel zeer en ik kon ook niets leuks kopen natuurlijk enzo
Maar ik ben wel heel blij voor haar al blijft het moeilijk
Succes verder !

Terug
Bovenaan