Wanneer is je kleintje echt om op te vreten???

A

Anoniem

Guest
Is weer een nieuwe:

Op welk moment vind je je kleintje het liefst???

Ik vind Efraim echt om op te vreten als hij net uit bad komt en lekker in zijn pyama nog een flesje bij me drinkt.

Of als hij heel hard 'mamamamamamaaaaaaa' roept en dan kijkt hoe ik reageer.

O ja, en ook als hij zijn nieuwe tuinbroek aan heeft, die staat zoooooo lief....

ik vind dinand echt het liefst als hij me aankijkt, mn oren pakt en dan heel lief begint te knuffelen of als hij heel lief aan het spelen is, even naar me kijkt en ik een lief lachje krijg............... heerlijk die momenten

groetjes susanne

Wanneer is Elise om op te vreten?

Ohhh mijn hartje goes...boemtiedeboem.....

Als ze net uit bad komt
Als ze samen met papa aan het stoeien is
Als ze lekker aan het brabbelen is
Als ze is gaan staan en  trots achterom kijkt of ik wel kijk
Als ze met haar knuffie tegen haar gezicht aan ligt in bed

Groetjes Linda

Isis is om op te vreten bij alles wat al genoemd is, maar ook als ik haar uit bed haal en ze heeft goed geslapen, big smile, zooooooo lief,en als ze kruipt en haar kontje wiebelt heen en weer én als ze mamamama roept, zucht,is die roze wolk toch nog gekomen!  

x Esther

Toen we net uit het zwembad kwamen en ik haar, gerold in een handdoek, even op de grond legde; Ze keek vanuit haar natte wimpertjes in het rond en stak heel tevreden haar duimpje in haar mond....
SMELT....
Sil

@ Esther; Wat fijn dat je de roze wolk toch nog tegen bent gekomen!

Dank je wel Sil!

Ik heb je boek al een tijdje terug gelezen, confronterend maar ook herkenning en troost heb ik er uit gehaald! You go girl.

Ik vind je een beetje de mama van het forum, en dat bedoel ik heel goed, je bent open over jezelf en oprecht en meelevend naar anderen! Erg dank je wel!

En ja, ik heb zoveel geluksmomenten met ons meisje dat ik me soms op een roze wolk waan. Bijv. toen ze vanmiddag voor op de fiets heerlijk zat te brabbelen, het zonnetje scheen en ik voelde me de rijkste mens ter wereld, maakt zoveeeeeeeee goed!

x Esther

Ik eet Thomas op als ...

- hij mamamamama zegt (of wat daar op lijkt)
- hij schatert van het lachen (met knuffelen enzo)
-  we om de beurt een geluidje maken (dat is zooooooo leuk)
- hij me omhelst (zo lief van hem)
- hij lekker slaapt

Terug
Bovenaan