Wanneer is kind echt zindelijk ?!

Hai vraagje Mij zoontje is sinds 3 dagen bezig met zindelijk worden 1ste dag 0 ongelukjes woensdag afgelopen woensdag 1 ongelukjes kdv de rest op potje. Gisteren 1 ongelukjes met poepen rest op potje ook zelfs poepen vanochtend 5 uur ochtend zei die mama plassen luiier af ging plassen. Ben benieuwd naar vandaag mort naar kdv daar moeten ze wel zeggen ivm veel afleiding levy gaat even plassen dan doet die het thuis geeft die zelf aan mama plassen buiten heeft die geen ongelukken hij houd op tot thuis is of dit geluk is geen idee zijn zelfs 3 kwartier weg geweest<br /><br />Want wanneer kan ik als beloning cadeau geven naja hij geeft geen eens om stickers of iets
 
Ik heb mijn zoontje vorig jaar zindelijk gekregen met een sticker kaart.. als de kaart vol was mocht bij een kado bij de action uitzoeken..

Hij had nog wel is een ongelukje maar dat heeft elk kind.. neem de tijd.. het komt echt goed ?

Elk uur zette ik hem op het potje
 
Nou hier gaat al O foed dat hij het zelf aan geeft zo bedoel ik het stickerkaart vergeet hij hij plast en gaat verder spelen dus daarom vroeg ik het we zijn nu 3,,5 dag verder en het gaat super goed daarom mijn vraag wanneer cadeautje want in ochtend als die op staat zegt die mama plassen en plast die voor dat we weg gaan zegt die o even plassen. Ik hoef hem niet te zeggen ga naar de wc
 
Terug
Bovenaan