Wanneer is nou het beste om te klussen ?

A

Anoniem

Guest
<p>Hai dames,</p><p>We zitten in onze ronde 4. Elke keer denk ik wel goed geklust. Heb nu andere ovulatietesten die denk ik ook beter werken. Nu vraag ik me toch af wanneer het beste om te klussen. Ik heb nu net m'n eisprong denk ik gehad. Zie hier het voorbeeld. </p><p>Zondagochtend: licht streepje </p><p>Zondagavond : streepje al donkerder(geklust)</p><p>Maandagavond: streepje op z'n felst(geklust)</p><p>Vanochtend weer getest en streepje neemt af. Is het nu verstandig om vanavond weer te klussen??</p><p> </p>

Lekker als je zin hebt ?. Ff zonder gekheid: seks rondom ovulatie is goed. Als jullie zin hebben gewoon vanavond weer, en morgen, en overmorgen. Schijnt goed te zijn voor je relatie

@ariel1990 hahah ja ik snap het dat 't goed is voor de relatie en dat we gewoon moeten doen wanneer we willen, maar ging me nu meer om kans van slagen ?

@ElsieJoy bedankt voor je reactie. Nu weer twee weken op 't wachtbankie ??‍♀️

Volgens mij kun je het beste vrijen vlak voor de eisprong (paar dagen, want zaad kan een paar dagen overleven) en op de dag vd eisprong en nog  1 dag na de eisprong. Rond deze periode heb je het meeste kans van slagen. Er zijn genoeg appjes op de markt waarmee je de menstruatie en ook de vruchtbare periode kunt bijhouden.

Het beste is seks hebben tussen de 5 dagen voor en 2 dagen na ovulatie. En dan is het heel hard (en heel ongeduldig) duimen.

Ik vond de Flo app heel prettig, die geeft dit precies aan. Idd het best zelfs iets voor de eisprong (1 of 2 dagen ervoor) en juist niet al te vaak... dan is de kwaliteit van t zaad minder, is t moe. 

Ik vond de Flo app heel prettig, die geeft dit precies aan. Idd het best zelfs iets voor de eisprong (1 of 2 dagen ervoor) en juist niet al te vaak... dan is de kwaliteit van t zaad minder, is t moe. 

Oké bedankt. Maar ik heb de eisprong denk gisteravond of vanacht gehad. En eergisteren en gisteren geklust. Vanavond hebben we zo iets van ff niet ?? of is 't juist wel aan te raden omdat jullie zeggen beste ook 2 dagen erna nog. 

Terug
Bovenaan