Wanneer is nou mijn eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Wie kan mij helpen. Ik ben 2 juli ongi geworden, dat duurde 3 dagen, daarna weer wat bloedverlies tot aan zondag. een hele week dus. Wanneer is dan mijn eisprong? hoe moet ik dit uitrekenen.
Werd wel weer ongi na 28 dagen (voor de 3e keer)

thnx!

Als je cyclus 28 dagen is dan is je eisprong na 14 dagen vanaf je eerste dag menstruatie. Eisprong zou dan 16 juli zijn.
Loopt je gelijk met mij. Mijn ei is denk ik 15 of 16 juli!! Flink aan de slag dan maar!!!
Succes!

Groetjes,
Heartje

Hoi hoi,

Ook ik heb mijn eisprong rond 15/16 juli. Wat grappig, met 'n drietjes. Nou succes met klussen.

hoi...

Wat leuk, best spannend!!! Ik spreek jullie volgende week, succes en plezier !

hoi
ik weet ook nooit hoor wanneer mijn eisprong is.hahaha
Ik ben daar niet zo handig in wij doen het gewoon en we kijken wel wanneer het raak is.
Wij zijn bezig voor de tweede en dat was na de eerste maand al raak nu zijn we als ik het goed heb   3 maanden bezig maar tot nu toe nog niets.
Hoop dat je snel zwanger raakt.
En veel succes met rekenen van je eisprong.
Ik moet volgende week ongi worden dus ik heb het al gehad hahaha

Groetjes

Hoi hoi,

Vandaag heb ik veel slijm verloren. Dus een dezer dagen zal ik wel mijn ei hebben. We gaan lekker door met klussen.

Jullie al iets gemerkt van de komende eisprong?

Groetjes,
Heartje

Hi Hi...

Gisteren was dus de eerste dag van mijn eisprong, helaas hebben we niet kunnen "klutsen" (moeten toch ander woord voor vinden)
Wellicht vandaag! Maar ik weet niet of ik wel een eisprong heb.
Ik heb wel erg veel steken in mijn zij, maar slijmverlies is echt heel weinig. bijna niets, en dat toen ik de pil slikte ik veel meer had.

Hoor je veel slijmverlies te hebben, tegelijk met je eissprong?

Hoi

Haha ik moet ff reageren hoor 'klutsen'???
Ja vind ik niet gek dat je dat een raar woord vind. Maak er maar 'klussen'' van oke.
Anders raken we de 'kluts' kwijt en weten we niet meer welk woord we gebruiken.

Groetjes Bambi

p.s succes met jullie eieren.

Terug
Bovenaan