Wanneer je alle namen al gelezen hebt?!

<p>Haay meiden! In verwachting van een meisje en ik heb nog steeds DE naam niet kunnen vinden… naar mijn idee heb ik werkelijk ALLE meiden namen al voorbij zien komen en hij zit er gewoon niet tussen. Hebben jullie nog wat op je lijstje?? Houdt dus in gedachte dat ik alle apps al geswipet hebt en ieder lijstje doorgenomen. Dus de naam ‘moet’ bijna wel uniek zijn.. liefste wel met een Nederlandse uitspraak. Voorkeur naar kort maarja, wie weet is DE naam wel gewoon lang en afkortbaar haha. <br /><br /></p><p>hopelijk kunnen jullie me weer wat opties geven!!!</p>

Ik hoorde laatst de naam Sanna, vond ik ook wel erg leuk en net even anders.

Onze dochter heet zelf Hannah, maar die ben je vast al vaak genoeg tegen gekomen ;)

Wij hadden dit ook. Totdat we gingen bedenken hoeveel letters we de naam wilden hebben en welke begin letter. Toen hebben we de naam gevonden via internet. 
Je kan ook na films ff de namen bekijken die daar worden getoond. Daar staan ook veel originele namen tussen. 

Succes!

Op ons lijstje stonden:
Renske

Josefien

Tamar

Rhodé

Hilda

Sigrid

Ik keek vaak naar de aftiteling van films of programma’s. Zo zie je vaak andere namen dan de namen op lijstjes. Uiteindelijk hebben we onze dochter Tatum genoemd.

Terug
Bovenaan