Wanneer jullie babybuik? ?

Lieve meiden!

Ik ben moeder van twee prachtige meiden! Een tweeling van 2 jaar oud. Momenteel zijn we 4 weken zwanger van ons derde kindje.

Mijn buik begint nu al heel erg op te zetten. In lijk al wel een paar maanden zwanger. Kan het al moeilijk verbergen.

Komt dit door de tweeling zwangerschap hier voor? Ik weet dat het nog niet de baby is!

Wie heeft dit ook? Foto's altijd leuk!?
 
Ja! Dat heb ik ook inderdaad gehoord! Maar zo snel had ik niet verwacht. Haha! Wel mooi om te zien! Ik ben er trots op! Maar omdat het zo lastig is om te verbergen, wil ik ook niet dat mensen het zien in plaats van van ons horen!
 
Lastig ja. Ik kon het ook absoluut niet verbergen bij de 2e. Droeg veel oversized en zelfs dat werkre al gauw niet meer... heb geen tips voor je alleen herkenning..
 
Herkenbaar. Hier zwanger van de tweede (heb 1 zoontje) en draag vanaf rond de 6 weken al jogginbroeken en zwangerschapsjeans omdat normale jeans echt niet meer fijn zaten. Pasten gewoon al niet meer zo goed. Nu 9 weken en echt al een duidelijk buikje, die je ook echt goed ziet als ik een strak topje met jeans draag, en ik zou die normale kleding ook echt niet eens meer dicht krijgen, al zéker een week niet meer denk. ? Ik heb overigens een slank postuur. Dus dat komt inderdaad echt door de ervaring van je lichaam met de eerste. En het zijn nu natuurlijk alleen nog je darmen die opzetten, rond 9-10wk is je baarmoeder al wel flink gegroeid dus begin je het om die reden ook al wel een beetje te zien. Bij de eerste kreeg ik pas rond 21 weken een buikje dat anderen het konden zien ? dus zo snel had ik het ook niet verwacht, maar ja ?‍♀️ die spieren weten gewoon wat ze moeten doen. ? Ik heb het overigens op werk ook al verteld, liever niet maar ben flink misselijk plus het is zo zichtbaar dat ik denk liever zo, dan dat mensen gaan gissen of erover praten met elkaar haha.
 
Terug
Bovenaan