Wanneer kan een baby zelf de fles vasthouden?

Hoi,

Wanneer kunnen babies zelf hun fles vasthouden? Ik begrijp dat dat per baby verschilt, maar hoe is jullie ervaring?
En geven jullie al sapjes te drinken?

Groetjes van Cissy mv Fabio (23-08-2006)

Ik weet niet wanneer een baby de fles echt zelf kunnen vasthouden. Wel weet ik dat Hjerre zijn fles vasthoudt en stevig ook. Hij doet het niet altijd en ik moet hem wel helpen met de fles naar boven te brengen ofzo.
Heel soms wanneer mijn zoontje eerder wakker is dan het voedingstijd is of dat ik zie dat hij dorst heeft krijgt hij van mij een flesje met diksap. Maar dat is echt nog maar weinig gebeurd.
Hjerre is nu vijfeneenhalve maand.

Groetjes Hanneke

Hoi,

Tiara (3.5 maand) hou soms zelf de fles vast maar dit is puur mazzel. Ze heeft het echt nog niet door dat ze het echt zelf doet. Ik weet niet wat de leeftijd ongeveer is maar het zal inderdaad wel verschillen. Volgende maand ga ik haar ook wat sap geven om te proberen.

Groetjes Nancy  

Hihi ik heb een zoon die alles waar eten ui komt in zn mond stopt, zo ook zn fles.
Ik moet hem wel helpen rechtop te houden, maar hij houdt hem vast en stopt hem in zn mond en laat niet meer los.
Af en toe geef ik Yoëll een beetje licht gekleurde thee voor evt de dorst en een ander smaakje.
Hij is trouwens drie maanden

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan