WANNEER KAN HET DAN ???

A

Anoniem

Guest
Vandaag zou ik ongesteld moeten worden, maar tot op heden... niks.
Kan iemand mij vertellen of ik dan vandaag al een test kan doen, of toch maar beter nog een paar dagen wachten ???

Hoi,
Je kan vanaf je nod dag testen, bij sommige testen zelfs al een paar dagen voor je nod.
Succes, spannend hoor.
Liefs Rene

Zo dan gaan we over 2 uurtjes een test doen.... sta stijf van de zenuwen, en zou best nu al van me werk naar huis willen om te testen.
Eigenlijk best gek dat ik zo zenuwachtig ben, zeker aangezien het pas de 1e ronde is.
Zal dus wel een hele kleine kans zijn, maar ja je weet het niet...

Hee Cisca,

En>>???

Al getest? of nog niet??

Spannend allemaal he!

Succes,

Groetjes,Nina

Ik ben ook super nieuwsgierig!!!!! En?? En??? En???

Trouwens, er zijn genoeg vrouwen die meteen de eerste ronde zwanger zijn. Tenminste, dat hoor ik om me heen. Maar ja, ik ga er ook maar niet vanuit...

De eerste keer dat ik zwanger werd, was dat na een lange tijd pil gebruik, meteen raak. De tweede keer ook. Ik was toen 25 en 28. Het is dus mogelijk!

Ik had zelfs al een positieve test nog voordat ik echt overtijd was!
Ik had nl een ouwe test in de kast liggen en dacht: "Ach, nu ik echt zwanger wil worden, moet ik die ouwe die al 2 jaar over de datum is, maar weggooien!". Maar het leek me zonde, dus "deed" ik de test gewoon en ja hoor: positief! Natuurlijk heb ik de test nog even herhaald et een verse test uit de winkel en die waren ook positief!

Je kunt dus mazzel hebben.

Terug
Bovenaan