Wanneer kan ik een (early)test doen?

Hoi allemaal,

Even een korte vraag, maar ik lees overal zulke verschillende verhalen. Op zaterdag 9 december was mijn ovulatie test positief. Dus waarschijnlijk heb ik 10 december mijn eisprong gehad. Zou ik morgenochtend (vrijdag de 22ste) al een early test kunnen doen waar mogelijk een positieve uitslag uitkomt of is dat nog te vroeg? En zo ja, kan ik het dan voor de kerst nog eens proberen of is het dan nog steeds te vroeg? Mocht ik niet zwanger zijn wil ik graag wat dingen kunnen eten en drinken die ik anders moet laten staan.

Ik hoor het heel graag. Alvast bedankt :)
 
Op 12 of 13 DPO testen met een early kan wel hoor. Er is alleen een kans dat je een negatieve test hebt terwijl je misschien toch zwanger bent. Dus zou hem dan zondag of maandag wel herhalen als je het uit wilt sluiten ivm nuttigen van bepaalde zaken.
 
Early lekker in de winkel laten liggen en testen vanaf twee weken na eisprong. Dat geldt eigenlijk in alle gevallen. Testen zijn daarop gemaakt. Als je eerder negatief test, zegt dat nog niet dat je echt niet zwanger bent. Maar goed, met een mogelijke eisprong op 10 december, zit je op 24 december toch goed.
 
Terug
Bovenaan