wanneer kan ik het beste vrijen..klinkt raar maar zit wat in..

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
ik ben bang dat ik het allemaal niet goed doe..erg onzeker..
ik heb 13 maart een eisprong wanneer kan ik dan het beste vrijen?
kan iemand mij helpen??
please??
groetjes moi

Volgens mij liefst de dag zelf en anders in ieder geval er voor en de dag zelf. Het zaad blijft langer goed dan het eitje.

En verder moet je denk ik vooral goed kijken wanneer je eisprong echt is, en niet alleen tellen zeg maar.

Succes!

hoi greet2,
ik kan mijn eisprong niet voelen.dus het wordt lastig..maar ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen dus..dan heb ik de 13e toch een eisprong?
grtz moixx

Heej,

Toen wij bezig waren voor een kleine hebben we een week lang om de dag gevreeen.. En wanneer mij eisprong precies was wist ik niet, maar wel in die periode in iedergeval en ik was gelijk de eerste beste keer zwanger!

Succes ermee!
Groetjes Maaike
29 weken + 1 dag zwanger van nummer 1.

Als ik het goed begrijp ben je 27 feb. ongesteld geworden, heb je dan dus op 13 maart je eisprong, en je NOD op 27 maart????

Dan kan je het beste vrijen tussen 10 maart en 14 maart. En dan sowieso op 12 maart. Elke dag kan je beter niet doen, want de zou niet goed zijn voor de kwaliteit van de sperma. Zo om de 2 of 3 dagen is het beste.

Hopelijk is het snel raak!

xx
Mama van Navara

hoi mama,
ik ben de 31e jan ong. geweest en flink geklust en ben 27 feb weer ong.geworden.
we hebben al een zoontje en daar was ik meteen de eerste maand aangeteld..maar stiekem hoopte ik dat nu ook maar het is helaas niet gelukt..daarom twijfeld ik nu heel erg!snap je?
we gaan er gewoon weer voor!!
xxx

Terug
Bovenaan