Wanneer kan ik nou testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Afgelopen 27 juli was mijn prikpil volgens berekening uitgewerkt. Nu is het dus de vierde week, bijna vijfde dat hij uitgewerkt is.
Ik ben nog niet ongesteld geworden en heb wel al geklust. Ik heb het vermoeden dat het misschien al raak is. Maar ik kan dus niet overtijd zijn omdat ik niet weet wanneer ik dan ongesteld zou zijn geworden.

Nu is het zo dat ik wel kan rekenen van de dag van de eventuele bevruchting. Dan zou ik nu (als het zo is) 2 weken zijn. Weet iemand wanneer ik dan kan testen? Want alle  testen geven alleen aan vanaf wanneer je overtijd bent.

Alvast bedankt!
Groetjes Ger.

Hoi Ger

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem.
Ben vorige maand gestopt met de pil en ook gelijk aan het klussen geslagen.
Zit nu op dag 36 en heb al van alles echt gevoeld. Ik had zaterdag een test gedaan en die was negatief.
Nou wil ik wachten tot donderdag (mijn verjaardag) om nog een keer te testen. Als het dan weer negatief is ga ik maar gewoon wachten.

Dus ja wanneer je nou het beste kan testen weet ik niet, maar ja een testje er tegenaan gooien kan nooit kwaad toch hihi!

Succes er mee

Liefs Jessy

ook ik zit met dit probleem. Heb een cyclus van ong 6 weken, k ben dus 1 week overtijd -denk ik- en geen positieve test....

maar ja, ik weet ook niet wanneer mijn NOD exact is...

en al dat getest is ook maar een dure hobby.

Wij hebben het in de vakantie 1 keer zonder CD gedaan, dus het zou
kunnen, maar k weet het niet. Ik probeer het maar uit mijn hoofd te
zetten en te denken dat ik niet zwanger ben, en mijn cyclus door de
vakantie op de huppel is...

lastig he?

Mari

vergis je trouwens niet in de klachten die je kunt hebben na het stoppen met de pil.

Ik had voormijn eerste kindje enorm veel vage klachten toen ik stopte
met de pil. k Dacht dat ik zwanger was, maar dat was niet zo.

toen kwam mijn eisprong 6 weken na het stoppen met de pil, toen
was het wel in 1 keer raak! Het kan dus, maar je lichaam kan je
gigantisch voor de gek houden!

Ik hoop voor jullie natuurlijk dat het echt is...

succes!

Bij ons was het bij mijn eerste zoontje ook in één keer raak. Het was niet gepland, dus het was nogal een verrassing. Maar we hadden één keer zonder condoom gevreeen en dat was meteen raak.
Ik was, toen ik met de gewone pil gestopt was, na 4 weken ongesteld en toen daarna weer na 4 weken, ja en toen bleek ik dus zwanger.
Maar met die prikpil kan het ook heel lang duren voordat ik ongesteld word. Niemand kan zeggen hoelang het zal duren. Ik heb hem nog maar éen keer gehad, maar dan nog kan de ha geen antwoord geven. Heel vervelend.

De reden dat ik denk dat ik misschien al zwanger kan zijn is omdat ik sinds een paar dagen opeens enorm moe ben. En dat was de eerste keer dat ik zwanger was ook. Toen vroeg ik me ook al af waarom ik toch zo ontzettend moe was de hele tijd en toen bleek ik dus zwanger.
Maar ik wacht nog maar even af, volgens mij namelijk als je dan overtijd bent, ben je namelijk al iets van 5 weken ofzo. Dus ja.
Spannend hoor..........., maar soms wel een beetje vervelend spannend.......

Groetjes Ger.

Terug
Bovenaan