wanneer kan ik zien dat ik een miskraam heb

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer, ik ben zo onzeker,. BEn nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Gisteravond by de gyn geweest en deze zag het vruchtje niet maar. En ik bloede gisteravond helder bloed. Maar nu heb ik alleen nog maar een beetje bruin bloed.
Heb iknu een miskraam?? En wanneer komt al het weefsel eruit en kun je dat ook waarnemen.

hoi

bij mij zagen ze het met ongv 6 weken het ook niet. had toen al steeds bruin verlies.
had al een rot gevoel , dit is niet goed. ook al zei ze van dat ze het mischien nog niet konden zien. een week later ongv is het losgekomen. ik wil je geen rot gevoel geven. maar meer van dat je moet voor bereiden op het ergste. sterkte natasja

Hoi Sabrina,

Het is mogelijk dat je een miskraam hebt. Helder bloed is meestal niet goed. Zeker niet als je er ook krampen bij hebt. Je vertelde eerder al dat ze niet echt wat gezien hebben gisteren. Dat was bij mij ook rond die tijd. Alleen ik verloor geen bloed, en was toen bijna 8 weken. Het vruchtje bleek pas 5 weken en 3 dagen te zijn. Het was bijna niet te zien op de echo. Maar het kan ook dat je gewoon nog niet zover bent. En dat er een adertje gesprongen is. Dat had ik bij de zwangerschap van onze zoon ook. En toch is er een pracht kindje geboren. Dus helaas kan ik je geen zekerheid geven, en zul je nog even in onzekerheid moeten zitten. Maar mocht het bloeden weer erger worden, en je krijgt er ook krampen bij moet je gelijk de vk of gyn bellen. Dan moeten ze weer kijken wat er nou aan de hand is.
Heel veel sterkte, en je weet ons te vinden als er nog vragen zijn!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan