wanneer kan je nu precies...

A

Anoniem

Guest
hallo mensen!!!

Wie weet wanneer je nu precies kan testen op zwangerschap.
Ik voel me al langer dan een week anders..
Mijn borsten zijn met een halve cup maar gegroeid en ben echt ontzettend moe.
Ik moet over 2 weken pas weer ongesteld worden...heb nu al 2 keer gestest maar de testen geven aan dat ik niet zwanger ben, (heb een digitale van bleu) maar kan ik nu al testen? of moet ik echt wachten totdat ik overtijd ben?

ík hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Liefs Inanna.

hoi hoi,
het beste kan je pas testen op de dag dat je je nod moet hebben. of dat je al een paar dagen overtijd bent.

succes!

xx dd

okey bedankt!!!, houd dat dan ook in dat de testen die ik nu gedaan heb ''vals'' waren?
de testen kunnen niet al   2weken voor mijn ongi aangeven of ik zwanger ben of niet?

Je eisprong vindt plaats tussen de 11 en 14 dagen voor je volgende menstruatie. Als het eitje bevrucht is duurt het ongeveer 6 dagen voor het zich innesteld. Als het eitje is ingenesteld wordt het hcg hormoon aangemaakt. Op dit hormoon wordt getest bij een zwangerschapstest. Op de dag van je NOD (dag dat je ongesteld zou moeten worden) heb je meestal voldoende hormoon aangemaakt om een positieve test te hebben.

Het heeft dus inderdaad geen zin om 14 dagen voor je nod te testen, dan is deze altijd negatief! Bij jou kan het natuurlijk ook zijn dat je lichaam nog aan het "ontpillen" is.

Succes met zwanger worden!

Liefs,
mama van Tijs

okey  heel erg bedankt!
Ik heb dus 2 testen voor niks gedaan
het is ook zo dubbel, je wilt heel graag zwanger raken, als je je dan even wat anders voelt denk je meteen zou het??
Ik weet dat je hiermee moet oppassen want je lichaam kan heel bedriegelijk zijn, maar daarnaast is het natuurlijk ook ontzettend duur steeds die testen te doen...
zucht aan de ene kant is het heel erg leuk, maar aan de andere kant is het ook zo onzeker allemaal.

Ik weet in ieder geval nu dat ik beter kan testen als ik overtijd ben..

liefs Mij

Terug
Bovenaan