wanneer kermis?

Hier in onze stad is het dit weekend en het volgende weekend kermis. Stiekem kijk ik er al een jaar naar uit...!! Ik zie onze dochter al helemaal in de draaimolen en de mini autootjes zitten. Alleen vraag ik me af of ze er wel al in kan. Ze is 16 maanden en kan nu best goed lopen, maar nog niet klimmen ofzo. Ik denk dat ik haar wel in een auto kan zetten in de draaimolen bijvoorbeeld. En bij de mini autootjes mag je zelf meerijden. Heeft iemand al ervaring met kermisattracties? Als het niks wordt dan vindt ze zowiezo de muziek leuk en alles bekijken is ook al een bezigheid opzich voor haar.

Groetjes!

Hoi babybelle,

hier mijn antwoord:

Dit is dan wel de caroussel van de Efteling maar ze is ook op de kermis in de draaimolen geweest. Wij gaan dan wel gewoon met haar mee en houden haar vast maar ze vindt het helemaal geweldig. Veel plezier op de kermis!!!

Gewoon gaan! Ik was vorige week te moe, anders had ik naar mijn ouders gegaan, daar stond kermis.
Wel jammer, maar er komen vast nog een hoop kermissen ook hier in de buurt.

groetjes Maris

Gewoon gaan! Ik was vorige week te moe, anders had ik naar mijn ouders gegaan, daar stond kermis.

Wel jammer, maar er komen vast nog een hoop kermissen ook hier in de buurt.

groetjes Maris

Hoi hoi,

Zie hier onze Sven in de draaimolen. Sven vond de kermis niet zo heel leuk vanwege de herrie. Daar kan hij niet zo goed tegen. Hij heeft die nacht ook niet zo goed geslapen. Maar ja, Sven was dan ook 11,5 maand toen we gingen. Volgend jaar weer een poging!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

hier Mart met tante Carina !!! hij vond en vind het super gaaf in de draaimolen, dit was afgelopen jaar april, nog voordat ie een jaar was dus..

groetjes simone

mv Mart en ?

Hoi,

We zijn met Bas één keer op de kermis geweest toen hij nog geen vier maanden was. Hij viel toen gewoon in slaap. Daarna zijn we met hem nog niet geweest.

Wel met mijn dochter (inmiddels bijna 4). Zij vond die lichtjes allemaal geweldig, maar had moeite met de harde muziek (heeft ze nog altijd). Eind volgende week is ook hier kermis. We zullen eens kijken of we er met z'n allen heen gaan....

Groetjes, Karin

Gewoon lekker naar de kermis gaan, en als je het echt niet vertrouwd in een attractie gewoon zelf ook meegaan (let wel op in de draaimolen dat je zelf niet dol wordt).
Daan is inmiddels ook al op de kermis geweest en heeft genoten van de draaimolen en het treintje en binnenkort (over 2 weken) gaan we weer maar dan bij opa en oma.

gr Saskia

Terug
Bovenaan