wanneer klachten?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,
Bij mijn eerste zwangerschap merkte ik pas dat ik zwanger was toen ik niet ongi werd.
Maar nu mag ik pas over een week testen. Zo moeilijk om te wachten, heb de test al in huis.
Ik ben zo misselijk, de hele dag. Hoofdpijn, moe.
Hebben jullie ook al zo vroeg klachten (gehad).

xxx

Hi Mama Conny,

Ben sinds 3 dagen ook weer erg misselijk, heb wat krampen en ben duizelig. Geen idee of het weer voortekenen zijn. Heb 13/8 een miskraam gehad en vorige week volgens mij m'n eisprong weer. In theorie zou het dus kunnen, maar ik durf er (nog) niet op te hopen. Zou het weer meteen in 1x raak zijn.

Morgen naar de VK voor een echo om te kijken of alles schoon is na de mk. Ben heel benieuwd wat dat op gaat leveren. Hoop stiekem toch dat ze heel misschien al een hele kleine verdikking kan zien ofzo.....hahaha.

Succes met wachten. Hoop dat je volgende week een positieve test hebt!

Tijdens mijn drie zwangerschappen had ik pas echt klachten vanaf 5.5 weken. Dan begon de misselijkheid. Misschien iets sneller moe dan anders maar meer niet. Wél voelde ik altijd vanalles in die ellendige 2 wachtweken! Behalve die keren dat ik zwanger was. Je kan jezelf goed voor de gek houden door alle spanning.

Hoe ging dat met je eerste zwangerschap? Had je toen ook veel klachten vanaf het eerste begin (met perfect hind sight dan?). Veelal zie je dat je zwangerschappen toch wel redelijk vergelijkbaar zijn.

Geduld is een schone zaak helaas....

Bij mijn dochter had ik pas wat door toen ik bij 21 dagen krampen kreeg, maar niet ongesteld werd.
Maar ik was er toen ook helemaal niet mee bezig.
We hadden zoiets van, we zien wel. Meteen na de positieve test begonnen eigenlijk de klachten.

Hoi,
Ik heb het altijd zo vroeg gevoeld ja, nu was het niet gepland, maar wist het al een week voor ik kon testen, al is het dan toch peentjes zweten!
Nou veel succes ermee!
Groetjes MJ

Ik vraag me dat ook af inderdaad, wanneer kun je "klachten" hebben.
Ik moet maandag ongesteld worden en ben vanaf afgelopen zaterdag zo extreem moe. 's Morgens ook vaan een half uur/ 3 kwartier misselijk en dat gaat dan vanzelf weer over. Is ook niet iedere dag.

Heb dit soort klachen eigenlijk nog niet eerder gehad dus begin wel een klein beetje te hopen. Aan de andere kant weet ik eigenlijk niet of je nu al "klachten" zou kunnen hebben.....

Ik heb het ook hoor, grotere borsten, misselijk, ongi gevoel...
en sinds gisteren ook zo MOEOEOEOE

maar mijn NOD is nog ver weg, dus testen zit er nog even niet in

Bij mijn eerste had ik al 'symptomen'een paar dagen na de bevruchting, bij mijn tweede pas symptomen na 8 weken . Er is helaas niets van te zeggen.

Ik ben nu 5 weken en voel alleen mijn borsten. Maar ook niet elk moment en ook niet elke dag evenveel... gewoon een pijnlijk gevoel in de zijkant en de tepel. Maar dat is elk moment weer anders. Bij mijn eerste had ik dat ook en pas met 6,5 of zo kreeg ik wat misselijkheid en een wee gevoel erbij. Moe was ik ook niet echt... af en toe... nu voel ik me wel meer moe, maar dat kan ook komen omdat ik de laatste dagen slechter geslapen heb door de blijdschap, spanning van de positieve test.

Terug
Bovenaan