wanneer kleertjes wassen

Zoals het onderwerp al zegt....wanneer gaan jullie de kleertjes wassen??
Ik heb nu nog alles in tassen zitten maar ik wil eigelijk wel alvast wat spullen in de kast gaan doen. Ik twijfel alleen of ik het al zou wassen of dat ik het nog maar even laat voor wat het is.
Want als ik nu al alles was, verzamelt het natuurlijk ook weer stof en moet ik alles nog een keer wassen.
Wat doen jullie??
 
Ik ben nog lang niet zover!;) Heb alleen nog maar kleertjes/rompertjes etc in huis die ik gekregen heb toen ik mijn zwangerschap bekend maakte. Heb zelf nog niks gekocht. Babykamer komt over 2 maanden binnen dus ga dan pas kijken zodat het gelijk de kast in kan.. Idd niet handig om het nu al in de kast te leggen (tenminste, dat lijkt mij) je zit toch al snel met stof, en het ruikt veeeel lekkerder als je het op t laatste moment wast, toch?;) Wel superleuk om er zo mee bezig te zijn he? Succes hoor!
 
Het is heerlijk om er zo mee bezig te zijn. Ik heb ook nog niet echt kleertjes inderdaad alleen wat dingen die ik gekregen heb, maar wel al een hoop hydrofielluiers,spuugdoekjes, beddegoed enz enz.
Misschien dat ik het voor het oog maar even in de kast hang en leg en op een later. hi hi kan ik vast wennen aan het idee.
 
Ik heb alles wel in de kast gelegd en gehangen, maar wassen doe ik pas als ik met zwangerschapsverlof ben. Zonde om het nu te doen: over vier maanden is het weer stoffig inderdaad.
Ik heb nu trouwens al nesteldrang... het hele huis moet opgeruimd en schoon.... Erg vermoeiend met dit weer.
 
Ik had er even met mijn verloskundige over gepraat en die zei tegen mij dat inderdaad wanneer je met zwangerschapsverlof bent dat je dan alles kan gaan wassen, ongeveer 6 tot 4 weken van de voren!
Nu zit alles ook gewoon nog in tassen bij ons :$
 
Terug
Bovenaan