Wanneer klossen onder je bed plaatsen?

Weten jullie ook hoeveel weken je van te voren klossen kunt halen bij de thuiszorg winkel?

En wanneer je er die dan eronder plaats en hoellang dat nodig is na de bevalling?

Hoi,

Kijk eerst even of je bed wel op klossen kan. Veel bedden passen niet op klossen (of zijn dan nog niet hoog genoeg, mijn vk wil een werkhoogte van  75 cm hebben)  en dan moet je overgaan op kratjes (bv van bier of frisdrank) onder je bed.
officieel hoeft het pas vanaf 37 weken, dan kan je thuis bevallen en zodra de kraamverzorgster weg is, kan je bed er weer vanaf. Bij mijn oudste stond het bed nog niet op klossen en ben ik met 36 weken in het ziekenhuis bevallen en bij thuiskomst na een paar dagen had de kraamverzorgster iets van; van mij hoeft het bed niet omhoog. Maar je hebt er ook bij die perse dat bed hoog willen hebben ivm verschonen van de lakens en zo.

Succes!  

Keesje

Oke dankje wel

Hier wil het kraambureau dat je het bed op 80cm hoogte doet, wij hebben een boxspring bed en hebben dus al 8 klossen nodig pfff wat een gedoe allemaal maarja wat moet dat moet he dus hou me er maar netjes aan

Je bed moet idd op hoogte zijn voor de kraamverzorgster, niet alleen voor het bed verschonen, maar ook voor de controles die ze bij je doen op bed. (temperaturen enzo)

Vanaf 37 weken moet het bed op klossen staan. Maar ivm m'n bekkenklachten doe ik het wel eerder, zodat ik makkelijker in en uit bed kan stappen.

Terug
Bovenaan