wanneer klussen rond je eisprong???

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Mijn man en ik klussen om de dag omdat ik niet weet wanneer ik  mijn eisprong hebt en ik niet kan tempen vanwege wisselende diensten en ik dus niet elke dag om de zelfde tijd op staat.
Ik weet dat om de dag beter is dan elke dag maar wanneer is het nou echt de beste tijd om te klussen, voor, tijdens of na je eisprong.
Wat is het toch lekker als je je eisprong voelt, helaas voor mij heb ik dat nog nooit gevoeld.

groetjes Yara

Hoi Yara,

wat je moet doen doe je al, en dat is om de dag klussen. Je moet ook je cyclus in de gaten houden, is deze 28 dagen, heb je kans dat je rond de 14e dag ovuleert. Heb je een langere cyclus is deze delen door 2. Je kan ook een ovulatie test doen, en ja dit moet wel op dezelfde tijden gebeuren. Maar je kan ook uitgaan van je vroege dienst, en dus eerder je wekker te zetten, even wat te drinken, aantal glazen weer je bedje induiken en dan als je eruit moet de test doen. ALs je avond dienst heb, is het wat vervelender, maar duik je erna weer je bedje in. Misschien een tip..
Nou meis succes en we horen het wel... natascha

Hoi Natasja,

Bedankt voor je reactie.
Ik ben in sept. 04 gestopt met de pil en mijn cyclus was daarna vrij regelmatig maar ik ben pas 4,5 week overtijd geweest dus nu is heel mijn cyclus in de war. weet nu dus niet meer wanneer mijn eisprong is. Ovulatietesten vind ik erg duur als je niet weet wanneer je eisprong is, moet er dan zoveel gebruiken.
Aangezien we al 9 mnd bezig zijn vonden we om de dag klussen de beste (en de leukste) manier.
Jij ook heel veel  met oefenen

Yara

Hoi Yara,

Ik heb mischien wel een site daar kan je op uitrekenen wanneer je je eisprong ongeveer hebt.

www.predictor.nl

Dan moet je op bilologische klok klikken en dan kun je dat uitrekenen.
Ik weet niet of het betrouwbaar is.

Veel suces verder!!

mutsie

Hoi,

Je kunt het beste om de dag klussen,Als je klust na je eisprong ben je te laat,de zaadjes hebben nog enige tijd nodig om je baarmoeder te bereiken.

Je kunt het beste op de kalender aankruisen waneer je ongi bent geworden, als je daar 14 dagen van aftelt weet je waneer je eisprong is geweest.. Ook weet je hoelang je cyclus precies is..  Een Cyclus eindigt na de eisprong altijd met 14 dagen ,dus niet delen door de helft dan zit je er altjid enige dagen langs,   alleen als je een cyclus van 28 dagen hebt is het altijd de 14 de dag..

Hoi,

Ben je er nog iut gekomen,met al het goede advies

groetjes monique

Hoi Moosje,

We blijven gewoon doen waar we mee bezig waren, om de dag klussen. Ik heb een hoopje dat mijn cyclus weer hetzelfde wordt als voordat ik 4,5 week overtijd was. Ik had toen altijd een cyclus van ongeveer 31 dgn. Maar omdat ik het niet zeker weet, en ik mijn eisprong nog nooit gevoeld hebt, klussen we gewoon om de dag, kan hem niet missen dan. Tempen vind ik geen goed plan omdat ik onregelmatig werk. Als ik vroege dienst heb moet ik ongeveer een half uur voordat ik opstaat gaan tempen, dat is dan 5:30 uur. Vind ik VEEL te vroeg (ben absoluut geen ochtendmens en heb altijd moeite met opstaan). Dat wil zeggen dat ik dus elke dag om 5:30 uur moet tempen (verschrikkelijk), ook als ik avonddienst hebt en vrij ben.
Om de dag klussen is een veel leukere bezigheid en ik hoor mijn man absoluut niet klagen, die vind het wel leuk  dat hij zo vaak mag, HAHA.
Hoe lang ben jij al bezig (wij 9 mnd) en hoe pakken jullie het aan? Mag ik ook vragen hoe oud je bent (ik 28)?

Nou meid, heel veel plezier met oefenen

Yara

Hoi Yara,

Zelf ben ik vaak nieuwschierig hoe het met andere meiden gaat op het forum,zelf ben ik al bijna 25 weken zwanger en ook hier heb ik zelf enige tijd op moeten wachten,na een vorige miskraam in juli vorig jaar na 12 weken ben ik in december zwanger geraakt,ik vond het zo lang duren maar ja 'goed werk heeft tijd nodig''
Nu zijn we al 25 weekjes opweg en heb veel dingen moeten lezen op het gebied van zwanger worden...Het was niet altjd duidelijk in de boeken en kwam er pas vorig jaar achter dat na je eisprong altijd maar 14 dagen zit, zelf duurde de periode bij mij ook altijd langer dan 28 dagen en doordat ik altijd deelde door de helft zat ik er dus altijd langs met de juiste dag

Het gaat niet allemaal zoals ik had gedacht met de zwangerschap  maar dat is nu eenmaal zo,en we hebben  nog een lange weg te gaan .

zelf ben ik 26 bijna 27 ,mijn vriend word deze zomer 28 dus een mooie leeftijd
groetjes monique

Terug
Bovenaan