wanneer klussen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wij zijn nu al geruime tijd bezig om zwanger te worden, maar helaas is dit nog niet gelukt. Ik vroeg me af wanneer je nou het beste kunt klussen?
Iedereen zegt dat je er niet zo mee bezig moet zijn, maar elke keer als je geklust hebt, denk je toch: zal het dan nu wel lukken? En als je dan ongi wordt, ben je beetje chagrijnig omdat je ongi wordt. aaaaahhhhhh!!!!!
Ik hoor het wel.

Groetjes Andrea

hoi hoi
bij een cyclus van 28 dagen ben je rond de 12 en 14 e dag het vruchtbaars of terwijl tijdens je eisprong weet je wanneer die is dan moet je het rond die dag dagen doen succes groetjes:)

Hoi Westie,

Er staan op verschillende internetsites ook berekeningen (google maar eens op vruchtbare dagen berekenen ofzoiets) maar toch wil dat niet bij iedereen zo werken want niet iedereen zn cyclus is even lang en er zijn ook mensen die hun eisprong juist voorin of juist achterin de cyclus hebben. Misschien voel je je eisprong, dan heb je geluk, en anders kan je t zien door je temperatuur bij te houden (let op: je temperatuur stijgt pas na de eisprong dus dan ben je wel te laat, maar als je dat een aantal maanden bijhoudt heb je er wel wat aan) of door ovulatietesten.

Succes!

Hoi Hoi!

Wij klussen deze hele cyclus om de dag omdat ik met mijn onregelmatige cyclus geen idee heb wanneer mn eisprong is !
Zo spelen we lekker op safe! hihi

Liefs Jessy

Bedankt voor jullie reacties!

Mijn man is vrachtwagenchauffeur en hij moet er elke ochtend vroeg uit en hij maakt ook best wel lange dagen. Dus dat klussen schiet er helaas vaak nog wel bij in. Nu we de laatste tijd er toch wat meer mee bezig zijn, zet hij zich wel over zijn vermoeidheid heen. Hoe hebben jullie dat? Dat om de dag klussen is dan toch wel een hele verplichting.

Groetjes Andrea

Hai,

Ik kan je adviseren ovulatietesten te proberen. Ik heb een hele onregelmatige cyclus en na een paar maanden om de dag klussen hadden wij zoiets van 'het begint een verplichting te worden'. De knop gaat om en sexen maar. Dat is DUS NIET de bedoeling.

Ik heb toen via internet bij www.sensitest.nl van die ovulatietesten besteld. Nu klussen we wanneer we zin hebben en wat vaker als ik een positieve ovulatietest heb. Dan gaat het ook beter. We weten dan dat ik vruchtbaar ben en dan gaat het altijd goed terwijl het daarvoor wel eens niet lukte.

Bovendien ben ik er door de ovultatietesten achter gekomen dat ik een late eisprong heb, zo'n 4 dagen later dan op de helft van mijn cyclus.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Veel liefs
Nataly  

Terug
Bovenaan