wanneer klussen???

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik heb een vraagje wanneer moet je nou ongeveer gaan klussen?? na hoeveel dagen na je ong...?
ik ben 16 nov ong   geworden en nu weet ik eigenlijk niet wanneer mijn eisprong dan ongeveer moet zijn?? de een zegt na 14 dagen de ander zegt na 12 dagen ik weet het niet meer wie kan mij antwoordt geven?? en kan je dit ook aan je gewicht zien ??

ik hoop snel bericht van iemand te krijgen????

groetjes   ikke

Halloooo!
Ik ben een van die gelukkige die de eisprong altijd voelt, dus wist ik ongeveer wel wanneer er geklust moet worden. Ik geloof dat het 12 tot 14 dagen vóór je volgende menstruatie is. Bij mij klopte dat altijd precies, als ik mijn ei had gevoeld werd ik 14 dagen daarna ongi.. Het ligt er aan hoelang je cyclus normaal is wanneer je kunt beginnen met klussen na je ongi.. Ik heb op een andere site gekeken, dat je het beste om de dag kunt klussen tot je zeker weet dat je eisprong voorbij is. Dus als je een dag of 10 om de dag klust vanaf dat je ongi is gestopt, dan moet je volgens mij wel goed zitten hoor.. Je kunt op predictor ook zo'n test doen. Je kunt dan invullen wannneer je laatste ongi is geweest en hoe lang je cyclus is, en dan krijg je je meest vruchtbare dagen te zien...
Hoop dat het klussen snel het gewenste resultaat brengt!!
Groetjes

Niemand kan jou vertellen wanneer je eisprong is en dus ook wanneer je het best kunt klussen. Dit kun je zelf uitvinden door te tempen en/of ovulatietesten te gebruiken. Bij mij varieert dat iedere maand van 13-17 dagen.  rond begin 2e week cyclus(bij gemiddelde cycluslengte 28 dgn)  begint je cervixslijm "vruchtbaar" te worden. Daar kun je het dus ook aan merken.Het wordt dan "nat"en draderig. Er zijn goedkope ovulatietesten op het internet te  bestellen. Dan weet je zeker wanneer je ei is en hoe je cyclus verloopt.

succes  

Wij klussen deze cyclus gewoon de hele cyclus om de dag, dan moeten we toch een x rond die eisprong klussen haha!

Mijn cyclus is erg onregelmatig en lang dus vandaar, maar manlief heeft hier geen problemen mee hoor !
Gisteren vroeg hij zelfs of we dit zo blijven volhouden wanneer ik zwanger ben omdat hij nu 'aan gewend' is hihi

Maar alle gekheid op een stokje, het blijft lastig voor ons allemaal om te weten wanneer je moet klussen, dus meiden voor jullie allemaal succes!!!!!!!

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan