wanneer knutselen

A

Anoniem

Guest
volgens babybrabbel heb ik 30,31jan en 1,2,en 3febr me ovulatie volgens hun is 1,2,en 3febr het vruchtbaarste.maar er zijn er ook die zeggen alle 5 de dagen knutselen wat is nou waar,wij weten het ook niet meer ,,weet iemand van jullie raad wanneer het beste tijdstip is om te gaan knutselen.het is nu de tweede dag van me ovulatie en heb nu al een hevige kramp linksonder in me buik loop er gewoon een beetje krom van.dus wie weet antwoord op me vraag,,,,dikke knuffels weer van pepe.

Ik zou toch zeggen dat je je eisprong nu hebt, ik loop ook altijd krom van de kramp links of rechts onder in mijn buik, is maar één dag, maar wel presies op de helft van mijn cyclus dus neem aan dat dat mijn eisprong is!!! Zou vanavond toch nog maar een keer klussen voor de zekerheid!!!
Wat betreft die 5 dagen.....daar snap ik ook altijd weinig van hoor, durf je niet te zeggen of de zaadjes het vijf dagen uithouden totaan de eisprong dus ik zou het er niet op gokken!!!!!!

Succes,

Groetjes Kaa

Hoi Pepe,

Ik heb dezelfde soort vraag gesteld wat berichtjes hieronder. Ik zit met hetzelfde "probleem" . Heb jij ook ovulatietesten gebruikt? Ik had gisteren een positieve test, de avond ervoor en gistermiddag geklusd. Gistermorgen erge last van mijn buik en vanmiddag een zere zij en kramp links in de buik, had ook moeite met lopen. Het is gelukkig over. Nu maar 14 dagen afwachten. Succes verder en wie weet reageert nog iemand op onze vraag.

Gr. Mayke

hoi hoi,

Volgens mij zit je goed als je 1 of 2 dagen voor je eisprong "klust". Ik lees dat jullie in die periode vaak klussen, maar het is toch verstandig om om de dag te klussen? De zaadjes zijn dan van betere kwaliteit.
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan