Het zit ons niet mee. Zifjon zit nu ongeveer 1 maand op de peuterspeelzaal + maar het gaat niet lekker. Het lopen is me te zwaar en andere opties heb ik uitgeprobeerd maar dat is een ware nachtmerrie met 2 kids en een hyperactief mannetje. Maar nu had ik gister een gesprek met d eleidster en die vertelden dat er toch wat probleme met Zifjon zijn. Hij maakt d egroep onrustig en stoort kinderen uit hun spel, ze moeten met 4 leidsters de boel aanscherpen en de psz verbouwen. En ze laten hem maar gewoon gaan met als gevolg dat hij compleet doordraait. Ik heb hem 2 x helemaal nat van de zweet kunnen ophalen omdat hij niet inegouden werd en een time out kreeg. Na lang praten kwam er uit dat zij adviseerde om hem 1 op 1 begeleiding te geven en dat zij ditniet kunnen bieden. Ook het extra programma voeren ze niet bij hun uit. Kort om ik ben boos en verdrietig dit moest rust geven maar nu is er weer stress omdat hij weer overgeplaatst dient te worden en waarschijnelijk nu naar een Medisch Kinderdagverblijf moet. Het is gewoon zwaar ...... Zeker nu dat mijn gezondheid erg slecht is en uit onderzoeken blijkt dat mijn lichaam er net zo erg aan toe is als een zware hartpacient en er dus veel dingen goed fout zijn met mijn hart en bloedsomloop. Ff schrikken dus.
Maar goed we hopen dat er snel weer goed eoplossing komt en nu moet ik racen om eten te koken manlief is al binnen oeps whahah
thx voor luister lezen.
Maar goed we hopen dat er snel weer goed eoplossing komt en nu moet ik racen om eten te koken manlief is al binnen oeps whahah
thx voor luister lezen.