Wanneer kom je aan?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

IK heb gelezen dat je in de eerste weken van je zwangerschap best wel eens kan afvallen, ik voel me goed maar ben nog niet aangekomen, eerder een kilo afgevallen,
vandaag ga ik naar de ha en dan zal ik dat ook vragen.
Ik ben zit nu in de zesde week, dus ben 5 weken en een paar dagen zwanger.
LIefs Kyrabella

Hoi,

Ja je kan afvallen in het begin van je zwangerschap en weet je waarom ik had het ook(bij misselijkheid)als je er dus alles uitgooit,en tja dan blijft het niet zitten natuurlijk.
Maar over het algemeen kom je aan,ik ben zelf tot 25 weken niet gegroeid en nou ben ik toch van 65 kilo al 80 kilo en alles zit bij mijn buik dus geniet er nog maar ff van.

lfs nice(31 weken,augustus forum)

Ik heb erg veel en erg lang overgegeven, en heb erg weinig behoefte aan eten (dwing mezelf wel hoor) Ik ben in totaal 7 kg afgevallen en ben nu 1 kilo boven mijn normale gewicht bij ruim 35 weken. Mijn buik en het kindje groeien erg goed, allleen is de rest gewoon flink wat slanker geworden!! De verloskundige ziet hier geen problemen in, dus volgens mij hoef je je zeker nog niet druk te maken. Ik ben pas gaan groeien bij 25 weken ofzo, en de laatste 2 weken is die kilo er pas aan gekomen.

groetjes Patries

Hoi hoi,

Bij mij is het er geleidelijk aan gekomen ben ook gestopt met roken. Door een beetje misselijk gevoel ging ik eten at de misselijkheid weg ook dronk ik vrij veel melk en frisdrank dat deed mij aankomen. Ik ben nu 15 kilo aangekomen maar de laatste keer gewogen bij de Vk en toen was ik 500 gram aangekomen en de kleine ongeveer 600 gram dus ikzelf 100 gram afgevallen haha. Nou we sporten het er wel weer af.

Fijne zwangerschap nog.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan