Wanneer komen de verschijnselen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en ook helemaal nieuw met het zwanger proberen te worden. Een heel spannende tijd dus voor mij.

Nu wil ik graag weten hoe het zit met de zwangerschapsverschijnselen.
Vanaf wanneer kunnen die optreden? Kan dat bijvoorbeeld al na een dag nadet er "geschoten"is....om het maar even zo te noemen?

De verschijnselen die ik nu heb zijn een soort bal in mijn onderbuik en hele lage rugpijn.

Het is nog te vroeg voor een test, maar ik voel me gewoon heel raar en zou  graag willen weten  wat er zoal kan optreden aan verschijnselen en vanaf ongeveer wanneer. Ik weet dat het per vrouw verschillend is.

Alvast bedankt!  

Hey hey,

Ik ben ook nieuw op dit forum...en ik ken het afwachten...en de vraag is het nu waar...?
De bal onderin me buik ken ik niet echt goed...wie weet...!!

Ik hoop voor je dat het zo is....succes en misschien tot spreeks!

Groetjes Evamariah

Hoi,

Dat van die bal is meer een gevoel. ik voel niet echt iets ronds in mijn buik, maar een gevoel dat mijn buik gewoon zwaar is en dat zit in mijn onderbuik. We zullen zien! Nog even wachten met testen.

Jij ook succes!

Hoi meiden,

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en ik had een paar dagen voordat ik ongesteld werd de 1e verschijnselen. Beetje misselijk en gevoelige borsten en gewoon echt het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Maaaaaaar alle rondes daarvoor heb ik het het ook heel veel gedacht en gehoopt, dus eigenlijk zegt het niets. De ene voelt zich 9 maanden prima en de ander heeft heel veel klachten.. dus tjsa...

Heel veel succes met zwanger worden!

groet, Suza

Hoi Plopke,

Ik heb volgende week mijn NOD en heb erg gevoelige borsten ik heb ook een raar gevoel in mijn onderbuik anders dan wanneer ik ongi moet worden. Ik heb deze week een test gedaan omdat ik hiervoor drie keer achter elkaar een cyclus had van een week en nu al drie weken niet. Ik voel me met vlagen misselijk en ben ook wel erg moe ik hoop dus dat volgende week positief is en niet net als deze week negatief. Ik heb ff gegoogeld en daar heb ik dus gelezen dat je al vrij vroeg verschijnselen kunt hebben. Mijn tepels zijn erg gevoelig en er lopen een paar aders over die steeds blauwer worden en het gebied rondom mijn tepels wordt ook groter ik kan dus echt niet wachten tot volgende week.
Succes met testen en jullie horen weer van mij.

Groetjes Russell

Hoi allemaal,

Ik moet zeggen dat ik al tijden geen pil gebruik en ook al 4 maand zonder enig voorbehoedsmiddel sex heb.
Ik heb heel vaak al gedacht dat ik zwanger was.
Ik wil jullie de hoop niet ontnemen...maar ik heb zelf vlak voor ik ongesteld wordt pijnlijke borsten en grotere tepels en ook een vreemd gevoel onderin mijn buik.
Ik heb me hier zelf vaak door laten leiden omdat dat vaak verschijnselen zijn.
Net als misselijk zijn al is het een klein beetje...dat heb ik ook vaak de 2 dagen voordat ik ongesteld word.
Ik kan zelf nooit uit gaan van deze verschijnselen...
Ik hoop voor jullie dat de verschijnselen spreken en voor jullie het mooie begin betekenen dat jullie zwanger zijn.

Een test is natuurlijk het enige wat echt kan zeggen dat je zwanger bent maar veel vrouwen die net zwanger zijn voelen het en weten het zelf al 100% zeker door dat hun gevoel dat aan hen geeft.

Er zijn veel verhalen...maar je lichaam blijft je eigen lichaam en luister ernaar!!

Heel erg veel succes allemaal....zodra het mij is gelukt zal ik mijn eerste verschijnselen vertellen....ben benieuwd naar ze...de gewone/normale kwaaltjes zijn het bij mij denk ik niet...hihihi!!!

Veel liefs Eva

Hoi Eva,

Kun je ook aangeven hoe lang van te voren je deze verschijnselen hebt?
Ik heb hier nl. al bijna drie weken last van lijkt me toch niet dat ik drie weken met deze verschijnselen rond loop alleen maar om ongi te worden? Ik weet het niet hoor. Ik ga volgende week weer testen dus dan hoop ik meer te weten.

Groetjes Russell

Hoi Russel,

Bij mij begint het een week voordat ik ongesteld moet worden meestal.

Het kan ook zijn dat de test die je doet niet goed het HCG hormoon oppikt bij je.

Zo'n test waar je duidelijk het woord zwanger of niet zwanger op ziet is meestal het duidelijkst. En als het over een week   nog niet zover is zou ik naar me huisarts gaan als ik jou was.
Die testen bij de huisarts kunnen zelfs het kleinste beetje HCG vinden in je urine.

Ik hoop echt dat het zo is voor je....ik gun het jullie allemaal echt!
Veel sterkte en succes.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan