wanneer komt die nesteldrang?

Ben ik nu de enigste die echt geen zin heeft om schoon te maken,ik heb namelijk nergens zin in alleen maar om te liggen,als ik denk aan de dingen die ik nog moet doen wordt ik gek!
Nu heb ik ook wel meer klachten dan de eerste keer,dus doe ik ook veel rustiger aan maar toch het blijft malen in m,n hoofd wanneer krijg ik die nesteldrang ?Het word echt tijd!
groetjes

Nesteldrang, hahahaha! Laat me niet lachen. Wie dat heeft verzonnen spoort echt niet, hihi!
De enigste reden waarom je op een gegeven moment aan het poetsen slaat is alleen maar omdat je niet voorschut wilt gaan als de kraamhulp komt ;). Ik kan me geen andere reden bedenken iig! Hier is de "nesteldrang" dus ook ver te zoeken.

Dus, don´t worry!

Liefs, Nicole

hahaha hier ook!
ik baal al als ik de afwas moet doen..en poetsen zie ik ook niet zitten nu..pff heb mn hoofd er niet na staan...af en toe eens de stofzuiger en als het echt moet de poetsdoek maar dan ben ik erna ook weer dood.
ja idd nicole! wie heeft dat nou verzonnen ???
bij mijn 1ste heb ik het ook totaal niet gehad,wou alleen dat het idd netjes uitzag voor de kraamhulp,maar daar is ook vrij weinig van gekomen toen ik in het ziekenhuis lag ;-)

van een stofje zijn ngo altijd geen mensen overleden volgens mij ;-)

liefs kim

Bij de 1e heb ik wel nesteldrang gehad. Ging de hele keuken van boven naar beneden helemaal uitsoppen en me man hoefde echt niet te helpen, want die kreeg een snauw dat het wel lukte. En het was echt nachtwerk toen ik naar mijn idee klaar was met de keuken en zo'n grote keuken hebben we niet eens.
Nu heb ik af en toe een poets en opruim bui zoals ik het nu gewoon noem. Maar ook vaak genoeg dagen dat ik nergens geen zin of fut voor heb. Zal mij benieuwen of het weer zo erg wordt.

Liefs marielle

Hier is de poetsdrang ook ver te zoeken :) Altijd trouwens..

Heb wel veel zin om de babykamer af te maken. Manlief is al aan het schilderen, er moet nog een klus gedaan worden en dan kan ik de spulletjes van zolder halen en lekker tutten met de babyspulletjes.

Vandaag op pad geweest voor een leuk gordijn. Wilde van die houten jaloezieen, maar die zijn óf in standaardmaat die te klein is voor hier óf schreeuwend duur als je ze op maat laat maken. Das dus balen...op zoek naar een leuk alternatief dan maar.

Groetjes, Marijne 23,6 wk

bij mij is de poetsdrang ook ver te zoeken op het moment.
is wel anders geweest trouwens.
heb net als marielle opruimdagen.
wel heb ik de enorme drang om alles te eten en te bakken.
zakje schuimpjes zijn zo leeg als ik niet uitkijk.

ga vanavond zelf de chocoladeletters maken.
in de hoop dat het lukt...

groeten lenie

Terug
Bovenaan