Wanneer komt het buikje?

Hoi meiden,

Ik vroeg me af wanneer jullie een zichtbaar buikje kregen?
Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben maar hen het idee
dat het onder mijn navel allemaal wat boller staat, het voelt
ook opgeblazen! Zelf ben ik klein en tenger draag maatje 34
en dit is ons eerste kindje, zal je dat snel kunnen zien, wat
denken jullie? En hoe hebben jullie het ervaren, en ik welke  
maand gingen jullie zwangerschapskleding kopen?  Liefs isa.
 
Hee hallo,

het schijnt bij tengere vrouwen vrij snel te gaan, maar bij mij zag je het pas een beetje rond 20 weken, en nu beginnen mensen pas te vragen wanneer ik ben uitgerekend en hoe ver ik nog moet... Je kunt op www.babybrabbel.org heel veel buikfoto's zien van vrouwen die net zo ver zijn als jij, maar je kunt geen buiken met buiken vergelijken, want iedere zwangerschap is anders, wacht maar tot je op pufclub gaat o.i.d, dan kun je zien hoe groot de buikverschillen kunnen zijn...

gr
manky 32 wk en 5dgn
 

Hoi Isa

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik had er al het 1 en ander over gelezen van de week.
Om op je vraag te komen, ik kreeg pas met 18 weken een buikje, ik ben nu 24 weken en je ziet het al echt goed.
Ik was in het begin best onzeker en vroeg me telkens af of ik nou overgeslagen werd of niet haha, ik draag ook ong sinds de 18e week positiekleding, want toen kreeg ik mijn eigen kleren nog wel aan maar niet meer dicht.
ze zeggen dat je het bij slankere mensen sneller ziet, ik had van mezelf al een klein buikje ( ik had maat 38) dus waarschijnlijk heeft het daarom langer geduurd maar je zult het zien!
overigens heeft het ook zijn voordelen laat een buik krijgen, ik heb nu bijv last van omdraaien in bed en uitstappen en dat had ik de eerste 20 weken helemaal niet! het word nu gewoon allemaal moeilijker..
ik wens je nog een hele fijne zwangerschap toe en geniet ervan!


liefs sarah 24+1 zwanger van 1e kindje
 

Hoi hoi,

had zelf voor de zwangerschap ook maatje 34/36. Kon al bij 3 mnd mijn broek niet meer dicht krijgen. Daardoor konden anderen ook sneller zien dat ik een wat dikkere buik had. Haha, alleen durven ze dan nog niet te vragen of je zwanger bent of gewoon wat dikker ;o)
Maar met 4 mnd kon je het bij mij bij bepaalde kleding wel zien hoor. Nu ben ik 25 wkn en 2 dgn en je ziet het nu echt wel héél goed!
Ook voor mij is het mijn eerste kindje. 1 Oktober ben ik uitgeteld, jippie!

Véél succes met de rest van je zwangerschap!

Greetz Cody
 
Terug
Bovenaan