Wanneer komt mijn ei nou?

A

Anoniem

Guest
Deze maand heb ik voor het eerst de ovulatietest van Clearblue gebruikt. Ik heb iedere maand een cyclus van 24 dagen en ben dus op dag 6 begonnen met testen. Vandaag ben ik dus 6 dagen verder en nog geen dubbele streep op de test! Ik begrijp er niets van. Morgen gebruik ik mijn laatste teststaafje, volgens mijn gevoel is mijn eisprong al geweest. Ik had afgelopen vrijdag pijn rechtsonder inmijn buik.

Zou het kunnen dat ik helemaal geen ei heb? We zitten nu in ronde 6 en ging er wel van uit dat ik iedere maand mijn ei heb omdat ik netjes op tijd ongi wordt. Ik maak me er best veelzorgen om..... Heb vandaag een baaldag en moet straks ook nog werken gatver.... Ik moest dit even kwijt....

groetjes Syl

Hoi,

Volgens mij voel je zelf aan je lichaam het beste wanneer je een eisprong hebt.(als je dit voelt natuurlijk)  Heb je de testen wel elke dag op hetzelfde tijdstip gebruikt? Het kan natuurlijk zijn dat je de LH piek gemist hebt. Succes en ik hoop dat je snel antwoord hebt over wel of geen eisprong.
liefs Mireille

wat kan het soms toch frustrerend zijn he....als je je eisprong gevoeld hebt zal ik me niet teveel zorgen maken...en volgende maand weer die ovulatie testen gebruiken of gaan temperaturen.
misschien komt je eisprong deze keer wel iets later

succes! groetjes leetje

Ik zit met dezelfde vragen!
Normaal heb ik elke maand een ei (ik temperatuur al 7 maanden), maar ik zit alweer op dag 24 en mijn temperatuur is nog steeds laag! Terwijl ik normaal tussen dag 14 en 18 een eisprong heb.
Ook ik begrijp er niks van.
Ik las pas wel (volgens mij van Sas24) dat een vrouw wel eens een menstruatie overslaat.
Weet iemand hier meer van???

Femke

Hoi, hoi.............

Misschien was dag 6 wel te vroeg om te testen? Die krengen zijn best duur, dus ik kan me voorstellen dat je baalt als ze op zijn.
Ik gebruik nu ook voor de 3e maand Clearblue ovulatietesten. Ik heb vanaf het begin ook getemperatuurd, dus ik wist dat mijn eisprong zo rond dag 14 of 15 zou moeten plaatsvinden.
Nu ik dat weet ,gebruik ik de ovulatietest vanaf dag 13..... dan is het eerste streepje trouwens heel licht en op dag 14 is het een donkere streep en dus positef. Op deze manier heb ik steeds maar 2 testen nodig. Als ze op zijn haal ik er ook geen meer.
Vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen en was de eisprong op dag 14/15.
Dus wie weet is jouw test morgen of overmorgen wel positief! Maar je hebt nog maar een test hè?
Ik zou morgen niet testen en overmorgen wel...........of toch een nieuw doosje halen?

Veel succes! Ik zal voor je duimen!

Groetjes,

SUUS

Hoi allemaal!

Bedankt voor jullie reacties!
De testen zijn nu op en ik heb nog steeds geen 2 vette strepen gehad.Op 6 dagen had ik een enkele streep en alleen afgelopen zaterdag een heel licht 2e streepje.Ik kan ook niet iedere dag om exact de zelfde tijd testen ivm mijn onregelmatige diensten. Er kan zo wel eens 2 a 3 uur verschil in zitten, ik doe het wel altijd in de ochtend. Maar we hebben deze maand gewoon om de dag geklutst dus wie weet is er toch nog een kleine kans. Als ik ongi wordt weet ik toch zeker dat ik een eisprong heb?
Ik heb nog nooit een maand ongi overgeslagen.

Groetjes Syllie

Terug
Bovenaan