Wanneer komt nou de eisprong?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo, </p><p>Ik had vanmiddag mijn 1e positieve ovulatietest in handen ( van deze ronde..) vaak heb ik 2 dagen dat die positief is. Op de bijsluiter staat dat de eisprong dan 24 of 48 uur komt. Maar wat bedoelen ze daar nu mee? Ben een beetje in de war haha! Ik snap dat het voor iedereen anders is. Maar wanneer zou mijn eisprong komen? Morgen of overmorgen of later?</p><p>Hopelijk kunnen jullie mij helpen</p><p> </p><p> </p>

Niet later dan 2 dagen na je test in ieder geval. Dat is het enige waar je behoorlijk zeker van mag zijn. Verder, zoals je zelf ook zegt, is het voor iedereen anders! Het ene lijf heeft een LH piek 12 uur voor de eisprong, het andere doet dat 30 uur van tevoren, enz.
Als je nu een positieve test hebt, weet je sowieso zeker dat je ovulatie eraan komt, en is dit dus een goed moment om het nog even gezellig te maken met je vent ;) En als jullie zin hebben, doe het dan vooral morgen en overmorgen nog een keer!

Bedank Klijn. 

Wat ik mij vooral afvraag.. 24 - 48 uur na de 1e positieve of 2e positieve ovulatietest..
Zal iedergeval deze dagen even lekker gezellig maken :) 

Terug
Bovenaan