Wanneer komt ze nou?????????

Sorry hoor maar ik wil ef klagen.

Ik zit me nu echt rot te vervelen. Ik weet dat ik in een luxe positie zit maar toch ben ik blij als ik gewoon ef het huis uit kan. Ik voel me perfect, ik slaap goed en alles gaat ook verder goed dus ik heb eigenlijk helemaal niets te klagen. Toch alles is al gedaan en ik verveel me nu dood. Internet heb ik wel gezien, lezen ook en helaas is een rondje buiten lopen met de hond het enige uitje vandaag. Dat is wel wat zwaar met 30 kilo eraan en dan krijg ik toch last van mijn rug na 10 minuten.

Ook heb ik, op af en toe wat steken in mijn buik na, geen enkele voortekenen  voor de bevalling. Gister wat meer slijmafscheiding en soms denk ik dan joeppie misschien gaat er binnenkort wta gebeuren, maar nee.

Nou aanstaande donderdag mag ik weer naar de vk en dan gaan ze kijken hoever de baarmoedermond ervoor staat. Misschien gaan ze dan gelijk strippen maar ik ben er nog niet uit of ik dat wil. Waarom weet ik ook niet. Raar he als je het verhaal hierboven leest. Misschien ben ik onbewust toch wel een beetje bang voor de bevalling. Zuccccccccccccccht. Sorry hoor voor dit wispelturige gezeur.

gr Vanessa 40+5  

ik wil ook dat het gaat beginnen.
Heb ook echt zoiets van laat die vliezen maar breken dan zit er tenminste schot in de zaak. Of weeen. Zelfs een weeenstorm lijkt me nu wel iets. Dan weet ik teminste dat de kleine eraankomt.

Heb wel sinds vanmorgen last van een branderig gevoel onder in mijn buik.

Maar ja... 41 weken dus..... KOM NOU!!!

Vandaag is de uitgerekende dag en alhoewel ik tegen de mensen om me heen maar zeg dat het allemaal nog wel gaat, ben ik het aardig zat!! Niet dat ik wil liegen tegen anderen, maar wil  de moed er  bij mezelf toch proberen een beetje in te houden....
Aan kilo's valt het nog wel mee wat ik meesleep (12,5) maar ben rusteloos, slaap slecht, kan niet goed tegen drukte en gedoe meer, pffffffffffffffffff.

Houd de moed erin meiden!

Pietje
(40 wkn)

Hoewel ik nog geen 40 weken zwanger ben heb ik al 2 weken last van steken, krampen, diarree etc. Ik heb elke keer het idee: vandaag zou er wel wat kunnen gebeuren. MIjn huis is aan kant, al blijf je natuurlijk in de weer want troep heb je zo maar weer, dus ik ben er klaar voor. Terwijl het in mijn geval echt nog wel 2 weken zou kunnen duren . Ik weet dat het stom is om te verwachten dat het misschien wel eerder komt dan de uitgerekende datum maar omdat ik zoveel tekenen krijg ben ik dat toch gaan hopen. Ik probeer me daar nu maar over heen te zetten. We merken het wel, maar toch.... Je zult het zien, het wordt straks gewoon april voordat de baby er is. En aan de andere kant, nu nog even rust pakken is ook fijn, want straks wordt het lekker druk!
Ik heb ook nog allemaal verjaardagen terwijl zitten lastig is, omdat mijn ribben dan knel komen te zitten, dat houd ik dan ook niet lang vol! Maar ja, je wilt ook niet alles afzeggen als er nog niets aan de hand is.
Het komt vanzelf, we zullen wel zien. Maar ik hoop dat mijn lichaam mij niet in de war blijft maken.
Groet, sterkte met de laatste loodjes! Fleur (39+4)

Hoi,

Ik heb al weken voortekenen maar ik ben vandaag 40wk en  2 dg en het zit nog steeds lekker in me buik. Lekker voor de kleine maar minder voor mama. Ik ben er wel klaar mee. Ik heb echt mega last van me rug en kan bijna niet liggen. Zitten hou ik ook niet lang vol en lopen eigenlijk ook niet hahahahha wat een gedoe eigenlijk dat zwanger zijn. Nee hoor, ik had het voor geen goud willen missen en ben ook zo ontzettend benieuwd hoe de kleine eruit ziet en hoe het straks allemaal zal gaan. We wachten "geduldig" af.

groet,
Tamara
40 wk en 2 dg

eFFF KLAGEN, SORRY HOOOOOOOOOOOR,

Nou ik ben nu dus 41+2 en heb nu echt wel klachten. Alles is veel te zwaar. Ik heb een paar dagen geleden 1,5 uur op mijn knieeen het tapijt zitten stofzuigen. Ja doooooooom ik weet het maar dat is in onze slaapkamer en we hebben een hond dus al die haren kleven aan dat kleed. En ik vind dat mijn vriend het niet goed genoeg doet dus dacht ik dat doe ik wel ef. Helaas voelde ik erna pas de gevolgen. Toch wil ik niet dat ons meisje dadelijk daar moet liggen in de haren en de stof, ja dat lag er ook namelijk

Dussssss. Nou gister gingen ze kijken of ze konden strippen maar helaas lag de baarmoedermond nog te hoog.

En de steken waarvan ik dacht dat het voortekenen waren bleek mijn blaas te zijn die niet helemaal in orde was. Hoooooooooo.

Nu heb ik ook wel steken maar ja dat kan zijn omdat ze toch wel gekeken hebben naar de baarmoeder of nog mijn blaas.

Mijn vriend is hele dagen aan het werk, net als iedereen die ik ken, ik kan niets meer doen, zelfs de hond uitlaten is te zwaar en ik blijf maar aankomen. Zit nu op 30 kilo erbij wat best wel zwaar weegt.

KORTOM, IK BEN HET ZAT.

Terug
Bovenaan