wanneer kregen jullie je groeispurt??

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik ben wel nieuwsgierig wanneer jullie je groeispurt kregen (of niet) en wanneer jullie buik echt in de weg ging zitten? Ik ben nu 21   weken en heb een heel beschaafd buikje en ik wil zo graag dat mijn buik groeit en dat je het ook ziet als ik bijvoorbeeld mijn jas aan heb...haha waar kan een mens zich bezig mee houden he!

groetjes Nathalie

hoi

ik heb geen idee wanneer ik bij mijn eerste een groeispeurt kreeg
had toen ook heel lang beschaafd buikje
terwijl ik nu   bijna15 weken zwanger ben en toch echt wel kan zeggen dat ik een behoorlijke buik heb

maar meis die  buik komt vast nog wel :)

Hallo,

Nou die buik komt zeker nog hoor. Maak je maar niet ongerust. haha. Ik weet niet precies meer wanneer het bij mij begon, maar na de 20 weken is het echt gaan groeien. Ben nu in de 33e week en ik kan nu wel echt zeggen dat het in de weg zit. Pfoeh als ik er dan aan denk dat ik nog zeker 7 weken moet.... zucht. Ben wel trots op mijn buik, maar af en toe is het wel zwaar en lastig hoor! Vooral met bukken en in bed draaien enzo.
Nou meiden groei ze nog! haha!

Groetjes Mineko

Bij mij kwam die groeispurt al snel hoor. Met ca. 10 weken kon ik mijn gewone broeken echt niet meer dicht krijgen. Nu ben ik 21/22weken zwanger en veel mensen denken dat ik al veel verder ben. Ben ook al erg veel aangekomen hoor.
Maar maak je niet druk, die buik groeit vanzelf wel.

tja, dat buikje komt inderdaad heus wel hoor. bij eerste zwangerschap begon dat rond een maand of 3, maar ben nu bijna 7 weken ver en die buik is echt al goed te zien. we zullen er binnenkort toch werk van moeten maken om de oma's en opa's in te lichten want anders zouden ze het binnen de kortste keren zelf kunnen merken, en dat wil ik toch liever niet. Ik wil mijn oudste kindje dat graag laten aankondigen met een t-shirtje. dat zou fijn zijn. veel succes met jullie bolle buikjes.

Hoi Nathalie

Ik kon met 10 weken mn broeken al niet meer goed dichtdoen, en nu ben ik inmiddels ruim 29 weken en heb mn platte buikje ingeruild voor een heuse voetbal! Ik denk dat mijn buik echt hard groeit sinds de laatste paar weken, dus vrees niet, die buik komt er wel!

Groetjes
Muizeke

(feb 08 forum)

Terug
Bovenaan