Wanneer kregen jullie zwangerschapsklachten?

Hoi meiden,

Vandaag ben ik 5 weken en 5 dagen zwanger (uitgaande van een cyclus van 28 dagen). Omdat mijn cyclus schommelde tussen 30 en 33 dagen kan ik niet exact zeggen hoe ver ik ben. Ik weet wel dat ik nauwelijks wat voel. Sinds wij besloten om een tweede kindje te nemen, heb ik 3 miskramen gehad. Ze zeggen dat iedere zwangerschap anders is, maar toch ga je je zwangerschappen met elkaar vergelijken. Ik voel op dit moment nog niks. Ik heb vb. nog geen last van zere borsten. Omdat ik bij een eerdere miskraam dat ook niet had, vraag ik me af of het niet opnieuw foute boel is. Morgen heb ik een echo, maar daar zal denk ik nog niet veel op te zien zijn, omdat het allemaal nog pril is. Wanneer kregen jullie last van zwangerschapsklachten?

Gr. Angie

Met mn eerste heb ik nooit zwangerschapsklachten gehad. Alleen op t laatst brandend maagzuur. Dus het hoeft niet wat te betekenen. Ik hoop dat de echo je morgen wat gerust kan stellen. Als ik t goed heb dan zijn we allebei rond dezelfde datum uitgerekend 12-08-10...

1ste kindje pas met 20 wken toen moest ik ook gelijk op bed blijven...

nu 2de: eerste dag van conceptie.. (oeps) ja toen al echt misselijk/moe en nu met 20w4d bekken..

Maar ik heb een zwangerschap gehad waar ik echt zo misselijk was tot en met 11 wken en toen ging het alsnog mis, dus het zegt helemaal niks.

Hoi

Ik heb eigelijk al vanaf dag 1 klachten.
Ze zijn wisselend, misselijk vermoeidheid en bij vermoeidheid last van me bekken.
Ik hoopte dat de eerste twee klachten nu wel weg zouden zijn maar niet dus haha.
Morgen ben ik 15 weken.

bij zowel mn dochtertje, deze zwangerschap en 2 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, begonnen de klachten bij mij al voordat ik een test kon doen.
zodoende wist ik ook dat ik zwanger was :p

maar ieder lichaam is anders.
ik snap je angst wel, maar t kan ook helemaal goed zitten!
maak je niet te veel zorgen dat je geen klachten hebt (k zou juist zegen: geniet er van haha)

zie dat je inmiddels je echo al hebt gehad.
ging alles goed?
laat t ons even weten oke?

liefs, do

Terug
Bovenaan