Wanneer krijg je de eerste symptomen van een eventuele zwangerschap????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben nieuw hier. Ik ben 26 jaar,  bijna 1 jaar getrouwd en we zijn nu ongeveer 3 maanden geleden gestopt met de pil. We willen dus heel graag zwanger worden. Heb wel last van een ( beetje )  onregelmatige cyclus. Niet dramatisch hoor ( tussen de 26 en de 31 dagen ).
Nou is mijn vraag wanneer je nou de klassieke symptomen krijgt. Is die al vanaf de bevruchting of pas als je een week of 3 a 4 zwanger bent, dus eigenlijk vanaf je thuis kunt testen. Hiermee bedoel ik onder andere:
* gevoelige borsten
* verkleuring van de tepels
* misselijkheid
* moe enz enz enz enz enz enz.
Heeft iedereen hier last van of kun je zwanger zijn zonder al die symptomen???
Ik hoop dat jullie mij hierover kunnen informeren

Alvast bedankt

Mootje

Hoi Mootje,

Van harte welkom op het forum. Je hoeft niet perse kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn de 1 heeft er gelijk al last van en de ander pas later of helemaal niet. Zelf ben ik bijna 36 weken zwanger en ik had alleen een verhoogde temp ja en ik voelde me anders maar verder geen kwaaltjes die kwamen bij mij pas later. Ook weet ik dat je lichaam je ook voor de gek kan houden maar als je ongi uitblijft dat is de belangrijkste teken.

Wens je heel veel succes met zwanger worden.

Liefs Fruit Girl 35 wk en 5 dgn

Hoi ik precies dezelfde symptonen als jou eigenlijk.
-dikker-vollere borsten
-tepelhof is bruiner en breder
-wat bultjes op mijn tepels
-moe
-last van stemmingwisselingen
Ik moet morgen(niet)ongesteld worden!!!
Ik heb zelf een beetje het gevoel dat dit ontpillen is!!
straks denk ik namelijk wel dat het zo is en dan ben ik zeer teleurgesteld!!
Wanneer moet je (niet)ongesteld worden
liefs miranda

Hey Fruit Girl,

Beetje laat misschien maar nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!
De laatste loodjes voor jou. Bij ons moet het allemaal nog zover zien te komen.
Onze  vrienden worden stuk voor stuk zwanger....klagen aan een stuk over hun kwaaltjes...
Als ik dan weer 2 of 3 dagen overtijd ben denk ik, het zal wel weer niets zijn want ik heb die kwaaltjes allemaal niet. Ook heb ik erg veel last van dikke ontstoken puisten ( klinkt niet zo smakelijk ) als ik ongesteld moet worden. Dit had ik voorheen nooit toen ik de pil slikte ( diane 35 ) maar goed, dat is ook tegen acne dus vandaar misscnien. Elke keer als ik weer die bulten op zie en voel komen denk ik steeds, deze maand weer niet.
Maar goed.....we zijn nu voor de 3de ronde bezig van ons eerste kindje. Ben nu 26 jaar en heb vanaf mijn 12de de pil geslikt, dat kan ook van invloed zijn natuurlijk. We moeten geduldig afwachten, maar dat is moeilijk en de maanden duren nu 2 keer zo lang als normaal....haha
Suc6 met de bevalling. Laat je weten wat het geworden is...?

Groetjes,

Mootje

hoi mootje,

ik hoop dat je zo snel mogelijk zwanger bent.
ik zit momenteel in mijn eerste ronde en ben momenteel 4 dagen overtijd. ga zaterdag testen.
hopen dat ik zwanger ben.

Hey Miranda.

Ik zou rond de 26ste juli ongesteld moeten worden. Maar goed, ik heb een beetje een onregelmatige cyclus. de eerste maand  31 dagen de tweede 26 dagen en de derde maand 31 dagen. Ik dacht toen dus al....yes ik ben al 5 dagen overtijd!!!
4 testen in de prullenbak met allemaal een - in plaats van een +......
Balen is dat....
Nu deze maand niet zo veel kunnen klussen want ik ben op kamp geweest met het werk...misschien nog net 2 vruchtbare dagen kunnen meepikken...hihi....
Hoelang zijn jullie al bezig? voor het eerste kindje of heb je al ervaring met zwangerschap e.d....
Jullie ook heel veel suc6 deze maand.
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes,

Mootje

Hey aafje...

Leuk man.....wel heel spannend.
Dat vond ik de eerste maand ook.....de rest van de maanden ook wel hoor.
Ik vond het al erg fijn dat ik uberhaupt ongesteld werd, na zo'n 13 jaar de pil te hebben geslikt.
Wij zijn dus nu voor de 4de ronde bezig. Blijft elke maand weer spannend en weer een dikke tegenvaller als het rode duiveltje weer om de hoek komt kijken.
Ik wens je heel veel suc6 en hou me op de hoogte
Ik zal voor je duimen!!!

Groetjes,

Mootje

hoi hoi
dit is onze eerste ronde!!!
erg spannend allemaal!!
zag een week a anderhalf geleden ineens dat mij   borsten zo veranderen zoals ik net heb beschreven!!
maar ja dit zal wel gewoon ontpillen zijn
liefs miranda

Terug
Bovenaan