wanneer krijg je zwangerschapskwaaltjes

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

Hoe is het met jullie?
met mij prima..
Ik hoor niet op dit forum thuis, want wij zijn nog bezig met zwanger worden..

maar ik had   wel even een vraagje aan jullie..
wanneer krijg je last van zwangerschapskwaaltjes, ik hoor heel vaak dat mensen al twee weken of een week voor hun nod last hebben van kwaaltjes, misselijk, borsten, etc etc.. maar ik heb ook vaker gelezen in boeken en op internet dat je pas rond je nod of na je nod pas last krijgt van vele kwaaltjes..

hoe zat dat bij jullie??

Ik heb vrijdag mijn nod en heb namelijk nergens last van..

ik hoop iets van jullie te horen..

liefs kleintje

Goedemorgen,

Het is misschien niet te geloven, maar ik heb nooit een kwaaltje gehad....
Geen pijnlijke borsten, misselijkheid  o.i.d.
Wel vond ik de geur van gebakken vlees niet lekker, maar toen was ik al 10 weken zwanger.

Dus ik kan niet over kwaaltjes meepraten, maar ik weet wel dat je heel goed zwanger kan zijn, zonder buikpijn, misselijkheid en zere borsten.

Groetjes Gea 23 weken en een paar dagen zwanger

Hé Kleintje,

Dat ligt er helemaal aan hoor, niet iedereen reageerd hetzelfde. Bij mijn zoon heb ik helemaal nooit ergens last van gehad, behalve dat ik 1x bij 20 wkn heb overgegeven uit het niks, van mijn dochter heb ik van dag 1 tot week 18 overal last van gehad, overgeven, misselijk, naderhand nog bekkenklachten, rugklachten noem het maar op..

elke zwangerschap heeft zo zijn hormonen, succes en sterkte

Bij iedereen is het verschillend, mijn schoonzusje wist tot een week of 8 niet eens dat ze zwanger was en ik merkte het al de eerste week ofzo. Vooral aan mijn gespannen borsten. Daarna kwam gauw de misselijkheid....

Hey,

Bij mij zijn die pas laat gekomen en heb er ook niet veel last van gehad hoor.
Ik wist pas op tien weken dat ik zwanger was en had dit echt niet verwacht ook niet want ja had dus niks van kwaaltjes,dan wist ik het wel en vanaf toen zijn die eigenlijk zowat gekomen,was het nu dat ik het ervoor gwn niet door had of dat ik dan ineens dacht dat ik ze had ik weet het niet:D
Ik heb eigenlijk nooit moeten overgeven of zo,wel wat misselijk geweest maar voor de rest heb ik echt niet te klagen.
Een vriendin van mij was ook zwanger en zij heeft natuurlijk wat meer last gehad,ze begon dus misselijk te worden en dan ook te moeten overgeven en het was zo erg geworden dat ze niets meer kon binnen houden,ze heeft dan een week en half in het ziekenhuis moeten gaan liggen en met wat baxters en zo is het dan allemaal dik in orde gekomen,dus je ziet dat het bij iedereen zo anders ligt.
Heb zelfs nu nog altijd niet echt klachten of zo,buiten men rug maar heb wel iets aan men rug van voor de zwangerschap dus is niet te vergelijken he.
Moest ik kunnen zou ik iedereen een zwangerschap aanbevelen zoals die van mij
Maar spijtig genoeg hebben we dit niet te kiezen he.
Veel succes met het zwanger worden he.
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan