wanneer kun je iets zien?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ben als het goed is nu 7 weken zwanger. 22 mei naar vk en daarna 1e echo.
voel me heel goed maar vind alles wel erg spannend moet ik zeggen.
is ons 1e kindje en 3e ronde raak.
mijn vraag is wanneer je iets kunt gaan zien?
ene dag kunnen mijn broeken dicht, andere dag niet.
s'ochtends is mijn buik normaal en kan ik hem inhouden.s'avonds zet ie op na een lange dag of drukke dag.
hoe is het bij julie?

xxx es

Hoi Es,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn voor jullie dat het allemaal zo snel ging.

Wanneer je iets kan zien is per persoon verschillend, bij de een zie je het snel en bij de ander niet. Mijn buik was ook al gelijk opgezet, dat vond ik natuurlijk wel erg leuk. Met 11 weken kon ik toch echt mijn eigen kleding niet meer aan. Moet zeggen dat zw-schapskleding erg lekker zit. En ik vond het ook erg leuk om te kopen.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Sylvia (18 wk zwanger)

Proficiat!! geniet van je zwangerschap!
Ik ben nu ook 11 weken zwanger en draag sinds afgelopen weekend zwangerschapskleding. Ze Ik moest even overstag maar nu draag ik het  5 dagen en het zit zoveel lekkerder/ Ik kreeg mijn broeken niet meer dicht ja alleen de rits half  maar het zit gewoon niet meer lekker. Ik  werd er misselijk van dat alles zo strak zat. Het ergste vind ik dat al mijn boven stukjes (BH, truitjes etc)  heel strak zitten ik heb namelijk een cup of 1.5 groter nu... Is niet leuk haha...

Sommige mensen hebben ook pas later een broek nodig hoor... Dit is wel mijn derde zwangerschap misschien dat dat ook  meetelt... (1e frummeltje weliswaar... )

Gr Miranda

Hoi Es,

Nou, bij mij duurde het wel even voordat je iets kon zien. Ik zat toen rond de 21e week. Maar toen ging het ook erg snel in 1 keer. Van de ene op de andere dag kon ik mijn broeken niet meer aan. Gelukkig had ik al wel zwangerschapskleding gekocht dus kon ik zo overstappen. En nu kun je echt niet meer om mijn buik heen!

Dat je buik aan het einde van de dag boller is, kan ook aan je darmen liggen. Ik had in het begin heel veel lucht in mijn darmen en het rommelde behoorlijk.

Maar inderdaad, het is echt bij iedereen verschillend. Ik ben van mezelf al wat steviger dus misschien dat dat ook meespeelt.

Geniet maar lekker van je zwangerschap want de weken vliegen voorbij. Ik ben morgen alweer 28 weken! Niet te geloven...

Groetjes,
Maike

Hoi,

Nou bij mij zag je vrij laat pas wat,ik ben nu 25 weken zwanger en nu ga je het echt goed zien,maar tot 20 weken zag je weinig te niks.
Maar dat ligt ook aan de persoon,ik ben van mij zelf vrij slank en dan wordt je niet zo snel dik.En het ligt er uiteraard aan of het je eerste zwangerschap is ja of nee.

Geniet van je zwangerschap zou ik zeggen.

Liefs Bernice(25 weken zwanger,augustus forum)

Hoi hoi,

allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

Mijn eerste zwangerschap was met 14 weken voor buitenstaanders zichtbaar. mijn tweede was met 10 weken al te zien en deze derde zwangerschap was met een week of acht al te zien. Het komt ook omdat ik voor mijn zwangerschappen vrij slank was. (57 kilo bij 1.72m). Het begon bij allemaal met een knellende broek in de avond. Nu lijkt het of ik een hele watermeloen heb ingeslikt, zo dik ben ik, maar dat heb je als je ruim 36 weken zwanger bent.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan