A
Anoniem
Guest
Hoi dames,
Ik vraag me af wanneer je naar de ha kunt gaan. Volgens mij is dat pas na een jaar.
Ik zit namelijk met het volgende:
Ik ben moeder van 2 kids, van beide ben ik meteen zwanger geraakt. Nu willen we dolgraag nog een derde.
We zijn nu 6 maanden actief bezig. Ik heb getest met ovaluatietesten en heb afgelopen maand getemperatuurt. Met die testen heb ik maar 1 maand positief kunnen testen. Mn templijst weet k al helemaal niet wat ik daar van moet vinden, dat zijn 4 pieken omhoog en net zo weer omlaag.
Ik heb het idee dat we zinloos bezig zijn omdat ik gewoon geen eisprong heb.
Mn vriend wil eigenlijk niet verder onderzoeken.
Kan ik ook alleen naar de ha gaan? Volgens mij ligt het toch aan mij.
Zou ik hiermee Uberhaupt al naar een arts kunnen? Of is dart echt nog te vroeg.
Ik heb nu maar 1 templijst, zal dat voldoende kunnen zijn.
Ik word nu heel bang dat er geen derde meer bij komt, terwijl ik dat oooo zo graag wil.
Wie kan mij hier mee helpen?
Bedankt, Ris
Ik vraag me af wanneer je naar de ha kunt gaan. Volgens mij is dat pas na een jaar.
Ik zit namelijk met het volgende:
Ik ben moeder van 2 kids, van beide ben ik meteen zwanger geraakt. Nu willen we dolgraag nog een derde.
We zijn nu 6 maanden actief bezig. Ik heb getest met ovaluatietesten en heb afgelopen maand getemperatuurt. Met die testen heb ik maar 1 maand positief kunnen testen. Mn templijst weet k al helemaal niet wat ik daar van moet vinden, dat zijn 4 pieken omhoog en net zo weer omlaag.
Ik heb het idee dat we zinloos bezig zijn omdat ik gewoon geen eisprong heb.
Mn vriend wil eigenlijk niet verder onderzoeken.
Kan ik ook alleen naar de ha gaan? Volgens mij ligt het toch aan mij.
Zou ik hiermee Uberhaupt al naar een arts kunnen? Of is dart echt nog te vroeg.
Ik heb nu maar 1 templijst, zal dat voldoende kunnen zijn.
Ik word nu heel bang dat er geen derde meer bij komt, terwijl ik dat oooo zo graag wil.
Wie kan mij hier mee helpen?
Bedankt, Ris