Wanneer kun je nou het beste klussen eigenlijk?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik kwam er achter dat het in de vorige (1e ronde) haast onmogelijk was om zwanger te raken, omdat we pas actief met klussen begonnen zijn.. 4 dagen na mijn ei! Dus hopenlijk hebben we deze ronde meer geluk. We klussen ons rot hahaha.. zijn er nu eerst weer ff zat van! Ik had gisteren als het goed is mn eisprong ongeveer.. gisteravond voor het laatst geklust (3 dagen achter elkaar) pfjuw. Mocht ik deze maand niet zwanger zijn, dan maar mooi weer om de dag klussen hoor! Is het nou verstandig om vandaag weer te gaan klussen (een dag na mn ei)?? hahahaahah.. wat een verhaal!

Ik heb vandaag veel last van mn rug.. en een beroerd gevoel.. maar ik reken echt helemaal nergens meer op!!!!!!!!!!

Iedereen succes met klussen en hopenlijk zijn we allemaal snel zwanger.

Liefs mammma

Hey,

Het is het beste om niet elke dag te klussen. Je partner doet er 2 dagen over om genoeg zaadcellen aan te maken. dat zijn er zo'n 20 miljoen... tenminste als hij gezond is. Als je elke dag klust, komen er bij de zaadlozing zo'n 10 miljoen vrij en heb je eigenlijk weinig kans op een bevruchting. Het beste is dus om de twee dagen. Dan heb je 'vers' zaad, van goede kwaliteit en je hoeft het niet eens elke dag te doen. Ook wel prettig toch? Daarnaast blijft het zaad zeker 3-5 dagen in je baarmoeder rondzwemmen op zoek naar je eitje. Dus als je voor je één of twee dagen voor je ei klust, maak je de meeste kans en de dag dat je je ei hebt is een vruchtbare dag. Ook de dag daarna heb je nog wel kans, maar die is alweer kleiner.. Na die tijd heeft het niet zo heel veel zin meer.

Het beste is om na je ongie gelijk om de twee dagen te gaan klussen tot je er zeker van bent dat je een eisprong gehad hebt. dan liggen er genoeg zaadjes klaar en heb je een hele grote kans dat je binnen het halfjaar zwanger bent, als jullie gezond zijn.

Klus ze! En hopelijk is het snel raak!

Zo dat is een prima uitleg!

Dank je wel.. volgende maand dus maar ff wat rustiger aan met klussen.. ik wist inderdaad vaag iets over dat het beter is om, om de dag te klussen! Nou dan gaan we dat volgende maand proberen. We hebben nu dus 2 dagen voor en toen 1 dag voor en op de dag van de eisprong geklust. Nu is het weer ff klaar hoor. Dan volgende maand maar weer is zien.. pfjuw hahah.. das nou ook weer niet de bedoeling, want dan is het ook niet zo leuk meer he. Mocht ik niet zwanger zijn, dan weet ik voor mn gevoel in ieder geval ook zeker, dat vaak klussen (dagelijks) geen positiever effect heeft op sneller zwanger worden! We wachten in spanning af.

Bedankt! Liefs mammma

hihihi, lekker dan!! 4 dagen na je ei klussen!! Tja, dan moet het idd maar wat vaker hahaha! Wij klussen hier ook om de dag, soms ook minder hoor, in de week dat ik mijn ei heb. Maar ja, wanneer heb ik mn ei?? Geen idee haha, we zien het wel. iig succes!! En hopelijk was deze keer raak, hoef je even niet op commando te klussen (vind ik namelijk niks aan, zo'n verplicht nummertje hihi) en ben je gewoon zwanger!!!

Liefs Ciomama

Terug
Bovenaan