wanneer kun je positief bloedtesten?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

5 aug was mijn NOD maar ik ben nu nog niet ongi. Spannend he..ik heb bloedgeprikt maar dat was op vrijdag 28 juli en volgens een site kun je dan nog niet positief prikken omdat het HCG nog niet in de bloedbaan zit. Volgens die site pas op 1 aug....wie kan mij antwoord geven op deze vraag. Ik heb wel heel veel klachten gehad en ben nu nog steeds moe...moe  naar bed en moe  uit bed. Mijn borsten zijn ook gevoelig (blauwe plekken gevoel en gespannen) aan de de zijkanten (okselkant).

Alvast bedankt...

Groetjes

waarom een bloedtest doen als je nu gewoon kunt testen?? al vanaf de eerste dag overtijd kun je met een gewone test al testen?? ik zou een test gaan halen als ik jou was en met ochtendurine testen morgenvroeg!! Mocht hij dan nog negatief geven dan overmorgen nog een keertje testen, daarna pas naar de HA gaan want die zegt toch wacht voorlopig nog maar af...

veel succes en hopelijk geeft de test positief aan!!!

liefs sweety (6w4d zw)

hoi Sweety,

Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik idd straks maar ff naar de winkel fiets voor zon ding. Ik ben helemaal hyper, wij zitten in ronde 9 dus het mag nu zeker wel..

Je hoort het nog wel, groetjes Dre

succes hoor meid!!! ff 4 uur je plassie ophouden en dan lekker testen en hopelijk positief he!! duimduim

x sweety

Sweety jij gefeliciteerd met je zwangerschap...super man..Stuur je de positieve vibes ff deze kant op.

Geniet ervan!!!!

komen zeeeeeeeeeeeeee

bzzzzzzzzzzzzzzzzzzz straal straal straal hihihiihi

liefs x

Terug
Bovenaan