Wanneer kun je (zwangerschap)testen?

Hoii,Donderdag vrijdag en zondag geklust.Vrijdag had ik een hoge lh waarde, kwam uit het bloed en ovulatietest knalde ook. Zaterdag nog een positieve test en gister ook nog maar deze was wel een stuk minder sterk dan die van Vrijdag. Vandaag was het streepje heel licht.Ergens afgelopen dagen is de eisprong geweest (als het goed is).<br />Nu is het dus afwachten zegt de gynaecoloog en kan ik over 2 weken testen.<br />Maar, kan dit ook eerder of raden jullie echt pas over 2 weken aan.<br />het zou een wondertje zijn als dit raak zou zijn (ga er alleen niet van uit) heb een pcos beeld maar per toeval hadden we Vrijdag het eerste gesprek bij gynaecoloog en kwam er uit het bloed dat er een eisprong aan zit te komen. Moest het zijn dan hoeven we dat traject niet in dus ik hoop het natuurlijk wel…☺️<br /><br /><br />
 
Ik testte 4 dagen voor mijn nod positief, en ook echt een hele duidelijke test, toch kan er nog zoveel fout gaan als je te vroeg test, dus kon er die dagen echt niet van genieten! Uiteraard daarna ook nog, maar wachten tot je nod is toch echt wel het beste! Dus ik zou die twee weken wel echt aanhouden
 
Hallo
Ik iui behandeling gehad vijf dagen naar de behandeling had ik iets bloedverlies op mijn wc papier, en afgelopen zaterdag branderig gevoel bij mijn borsten. Nu ongesteldheidklachten of ieder moment kan komen maar komt niks.
 
heeft iemand hier ervaring mee en toch zwanger?
 
Ik testte op 7 dpo negatief en op 9 dpo positief met een heel licht tuurstreepje. Op 11 dpo en iets donkerder streepje en positief met de clearing blue digitale test. Inmiddels een ventje van 3 weken oud ?
 
Terug
Bovenaan