Wanneer kunnen zien?

Vanaf wanneer kunnen ze met een echo zien wat het geslacht is? Ik heb met 16 weken de volgende echo bij de gyn, kunnen ze het dan al zien? Van mijn eerste heb ik geen echo gehad en mijn 2e tijdens de 20 weken echo konden we duidelijk zien dat het een jongetje was. Nu ben ik zwanger van een tweeling en wil ik graag weten wat de geslachten zijn.

groetjes twinmama

hoi hoi

ik heb zaterdag een pretecho laten maken
was 15.6 wk zwanger
en ze konden het al zien hoor
het wordt weer een JONGEN erg leuk

ze zijn er alleen bij een verloskundige en gyn voorzichtiger mee om te zeggen zo vroeg
meestal bij 20 weken pas
maar het kan zus wel

groetjes en succes moekje

wij hebben zaterdag ook een pretecho laten maken en wij krijgen een jongen. ik was toen 16 weken.

gisteren inderdaad aan de verloskundige gevraagd of ze het konden zien en die zei waarschijnlijk een jongen die zijn inderdaad wat voorzichtiger met zeggen.

groetjes maris

Ik was 12 weken bij mijn echo en de vk dacht al te kunnen zien wat het word. Ze wou het nog niet zeggen omdat het nog te 'vaag' is maar met 20 weken wil ze kijken of het klopt. Tot 14 weken is het geslacht van je kindje eigenlijk niet te zien. Tenminste het lijkt zo op elkaar dat er bijna geen onderscheid is. De clitoris steekt dan namelijk ook uit. Er bestaat een theorie de zogenaamde nub theorie. Volgens die theorie krijg je een jongetje als de nub 30 graden omhoog staat, bij een meisje staat de nub vlakker.miss even googlen op nub-theorie. Maar dat was niet de vraag.
Vanaf 14 weken kun je zien wat het wordt, maar dan moet je het geslacht wel perfect in beeld hebben.

Hoi,

Ik ben ook een tweelingmama (uitgerekend in september, maar zal wel eind augustus worden) en bij mij hebben ze ook gezegd dat ze het bij de volgende uitgebreide echo (die is over 2,5 week en ik ben dan 16wk+4) kunnen zien, mits ze er goed bij liggen!
Bij onze eerste wisten we het niet, maar nu het er twee zijn, willen we het wel graag weten!
Verwachten jullie een 1-eiige of 2-eiige tweeling?
Groetjes

Hoi,

Ik ben ook een tweelingmama (uitgerekend in september, maar zal wel eind augustus worden) en bij mij hebben ze ook gezegd dat ze het bij de volgende uitgebreide echo (die is over 2,5 week en ik ben dan 16wk+4) kunnen zien, mits ze er goed bij liggen!
Bij onze eerste wisten we het niet, maar nu het er twee zijn, willen we het wel graag weten!
Verwachten jullie een 1-eiige of 2-eiige tweeling?
Groetjes

Terug
Bovenaan