Wanneer maatje 68?

Marit is van 13 april dus bijna 5 1/2 maand en heeft nu pas maat 68 aan qua broek dan. Shirt al iets langer. Het verschilt echt per kind en oper winkel. De ene valt groter uit dan de ander.

Renate
 
het verschilt inderdaad erg per winkel en ook per kindje.
Mijn dochter Alessia wordt over 2,5 week 1 jaar en draagt nog steeds bepaalde dingen in maat 68 !
Vandaag had ze ook een broek maat 68 aan.
Soms valt maat 68 heel groot uit, ze past ook al wel 74 maar het meeste daarin is ook nog te groot.

Ze was geen kleine baby, gewoon 51 cm en is nu 72 cm.
Ze weegt net 8 kg.
Dus het idd even kijken!
Te groot is nooit erg!

Succes!

liefs Sarah
 
Hoi

Dat is inderdaad bij ieder kindje heel verschillend. Wij hebben een dochtertje van ruim 9 maanden en zij kan qua broek nog makkelijk 68 aan, en shirtjes meestal 74.

Succes Essie
 
Hallo,

Het ligt er heel erg aan, wat voor kledingstuk je hebt en van welke winkel. Ik vind persoonlijk dat de kleertjes van "Ter Stal" klein uitvallen en van de "Zeeman" ook. Maar de HEMA en kleertjes van "Villa Happ" vallen weer groter. Onze dochter is 16 maanden en heeft nu nog steeds bepaalde dingen  in maat 68 aan!! Shirtjes met name, maar ook sommige broekjes. Het is gewoon een lekker klein ding én ze doet héééééél erg lang met haar kleertjes en spulletjes!!! Zo heeft ze ook tot ruim 11 maanden in de bak van de kinderwagen gelegen!!!
Succes ermee
 
Hoi
Mijn dochter is morgen alweer 5 maanden,wat gaat het snel.Zij heeft maat 74/80.
Ze is heel erg groot maar haar gewicht komt mooi overeen.Zij is 67cm en 7,8 kilo.
Ieder kind is verschillend.
Groetjes bauwina en janine
 
Terug
Bovenaan