wanneer mag je weer zwanger raken

A

Anoniem

Guest
Weet iemand misschien na hoeveel tijd je weer zwanger mag worden?

Hoe bedoel je?
na een eerdere zwangerschap?
Ik durf het niet direct te zeggen maar ik weet wel dat je zwangere lichaam negen maanden nodig heeft om zich weer te voelen als voor de zwangerschap en omdat het ook 9 maanden duurt voordat je hersteld bent,vraag het anders even bij de vk
groetjes monique

ja ik bedoelde na een eerdere zwangerschap.
Ik ben namelijk 2 maanden geleden bevallen en na 6 weken weer ongesteld, ik ben toen gelijk met de pil begonnen en mijn stopweek is morgen weer voorbij maar ik ben nog niet ongesteld geworden.
Naar de huisarts gaan wil ik niet omdat hij bij mijn vorige zwangerschap er bijna voor had gezorgt dat ik een miskraam kreeg. Ik ben namelijk tijdens mijn eerste zwangerschap ook door de pil heen zwanger geworden, ik heb nu wel een andere pil maar ik vind het heel erg eng

Ik wil namelijk geen abortus ofzo. Ik durf ook geen test te halen en te testen. Ik denk dat mijn man helemaal gek wordt als ik weer zwanger zou zijn.

Hoi,

Zo vervellend als het is, maar ik denk dat je toch beter eerst even een test kan doen, voordat je weer met de pil begint. Misschien maak je je wel druk om niets en is er niets aan de hand. Mocht het wel zo zijn, dan zal je er vroeg of laat toch achter komen en dan beter nu, dan dat je weer aan een nieuwe strip begint en er later achter komt.
Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is.

Sterkte.

Gr. Ils

was die pil dan wel goed op jou afgestemd, als je gewoon zwanger bent geworden ook al slikte je de pil?

nou ik had eerst microginon 30 en daar ben ik door zwanger geraakt maar het gekke is dat dat bij mij in de familie al 2 keer eerder is voorgekomen. maar na mijn bevalling heb ik diane 35 gekregen en die moet sterker zijn.
Ik denk dat ik vanavond even een test ga halen en dan zie ik het wel. dan ben ik in ieder geval van mijn onzekerheid af.
Het is nu toch al wel zichtbaar op een test? of kan het nu ook nog zijn dat het hormoon nog in mijn lichaam aanwezig is na 2 maanden?

Hoi Ano,

Die diana pil is juist minder sterk hoor!

Vraag het maar eens na!

Terug
Bovenaan