wanneer me nod?

A

Anoniem

Guest
hallo,

zoals het er nu uitziet is 9 juli me nod
maar me vraag is ben bijna 3 weken ongesteld geweest na het uithalen van me spiraal,blijft me nod dan toch hetzelfde of veranderd dat als je zolang ongesteld ben?

groetjes sas

Hoi Sas,

Waarschijnlijk is je nod ook later nu. Ik heb dat zelf ook 2 keer gehad met het eruithalen van het spiraaltje. Deze moet je meer zien als grote schoonmaak en dat alles even weer op gang moet komen. Het heeft natuurlijk een tijdje helemaal stil gelegen daar he. Weet niet of je een hormoonspiraaltje maar die brengt direct hormonen in de eierstokken in. Deze cyclus zal wat raar verlopen maar de volgende hoogst waarschijnlijk weer als normaal.

In ieder geval heel veel succes!

Groetjes Supertje

oke dus heel misschien heb ik deze maand nog kans?
want het is idd erg lang en veel geweest echt een ´grote schoonmaak` zoals je zegt
ik had de mirena spiraal!
was je na het uithalen van het spriaal snel zwanger supertje?

gr saskia

Helaas duurde het bij mij heel lang. Weet sinds maandag dat ik zwanger ben en heeft ruim anderhalf jaar geduurd. Maar dat lag er aan dat ik geen spontane eisprong had.(Tot de afgelopen ronde waarin alles zoals het hoorde liep en zonder hulp van hormonen) Ik had ook de mirena maar dat had er niks mee te maken dat ik geen eisprong kreeg dus daar zou ik me nog niet druk over maken. Ik heb alleen na het eruit halen 2 cyclussen gewacht met proberen om alles weer een beetje op orde te krijgen. Dat advies gaf de ha toen. Om te ontspiralen ipv ontpillen hahahah. Ik zou je temp een beetje in de gaten houden. Heeft de laatste ronde bij mij prima gewerkt.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Supertje

dank je wel!zal het idd in de gaten gaan houden!
en super dat je zwanger bent,van harte gefeliciteerd!
gr saskia

Terug
Bovenaan