Wanneer menstruatie na miskraam?

<p>Inmiddels is het 7 weken geleden dat ik een miskraam had. Hij kwam zelf op gang dus heb geen curretage gehad. </p><p>De vlk had aangegeven dat een volgende eisprong nog wel eens heel vervelend zou kunnen voelen na de miskraam. Eerder voelde ik deze ook altijd al duidelijk, maar tot nu toe heb ik nog niets hiervan gemerkt.. Ik ben dus ook nog niet ongesteld geweest.</p><p>Ik baal flink, wil zo graag verder en weer gaan voor een kindje... </p><p>Wanneer was jullie eerste menstruatie na je miskraam?</p>

Hoi,

Ik heb 9 februari een miskraam gekregen bij 5 weken en 2 dagen.
nu gister voor het eerst weer ongesteld geworden na de miskraam. Eisprong heb ik niet gevoeld, maar voel ik eigenlijk nooit. Wel heb ik nu veel meer menstruatiepijn dan normaal.
Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt zodat je weer ervoor kunt gaan.
Mocht je twijfelen kan je altijd even je verloskundige bellen!
Sterkte!

[quote quote=10303574]Hoi, Ik heb 9 februari een miskraam gekregen bij 5 weken en 2 dagen. nu gister voor het eerst weer ongesteld geworden na de miskraam. Eisprong heb ik niet gevoeld, maar voel ik eigenlijk nooit. Wel heb ik nu veel meer menstruatiepijn dan normaal. Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt zodat je weer ervoor kunt gaan. Mocht je twijfelen kan je altijd even je verloskundige bellen! Sterkte![/quote]
Bedankt voor je reactie! Kijk dat is fijn dat je nu je menstruatie weer hebt!! Ik heb zelf al contact met de vlk gehad en die gaf aan dat wanneer ik met 12 weken nog geen menstruatie heb ik dan even contact moet opnemen met de huisarts. Duurt nog even dus?

Terug
Bovenaan