wanneer menstruatie na stoppen borstvoeding?

Ik heb een vraag: Wanneer kregen jullie weer een menstruatie nadat je gestopt was met borstvoeding geven ?
Ik heb ruim 6 maanden volledige borstvoeding gegeven. Daarna heb ik iedere week een voeding laten vallen en na ong 4 weken was ik volledig gestopt!
Dat is nu inmiddels een week of 3/4 geleden.
Ik had pas wel allemaal krampjes, soort menstruatiepijn en verloor wat helder slijm en dacht nu komt het maar tot op heden nog steeds niet?
Hoe verliep dit bij jullie???
 
Hey,

ik werd pas 6 weken nadat ik gestopt was, ongesteld... ik heb er destijds ook navraag gedaan bij de verloskundige... die zei dat het tot een halfjaar mag duren, maar dat de meesten binnen 4 - 10 weken nadat ze gestopt zijn weer gaan menstrueren,.. dus je mag er de tijd voor nemen...

ik weet wel dat ik regelmatig het gevoel had: nu word ik het en dan bleef het toch weg. ook wel erge krampen gehad maar er kwam niets... en zo ineens begon het zonder aankondiging. Je lichaam is even weer aan het opstarten en doet soms nog een beetje raar. Zorg gewoon dat je altijd wat bij je hebt! Het is wel beter om de eerste keer maandverband te gebruiken ivm met stolsels die nog los kunnen komen.

Bedenk: je bent nu weer vruchtbaar!
 
Ik werd na 8 maanden ongesteld terwijl ik toen nog gewoon borstvoeding gaf.

Gewoon nog geduld hebben denk ik.
Maar als je je erg zorgen maakt erom kan je natuurlijk altijd even naar de huisarts.
 
hoi! ik ben eind augustus gestopt en half november kreeg ik mijn eerste menstruatie pas weer.
en de eerste 2 keer waren heel licht en onschuldig.
daarna was ik echt weer terug bij af!

liefs
 
Nou ik geef nog volledige bv en bij mij kwam het na 3 maanden alweer!!! Van mij mag het nog wel wegblijven!!!

Het is zo vreselijk verschillend bij iedereen.

XXX
 
Bij de eerste werd ik na 12 weken weer ongesteld met volledige BV, na de tweede werd ik na 7,5 week alweer ongesteld met volledige BV.
Balen, maar ja het is niet anders.
 
Terug
Bovenaan